Hoppa till innehåll

Jag Pratade Intre Om Det!


 Dela

Rekommendera inlägg

När jag skrev detta inlägg i gameboy forumet; "På mitt GBA spel Onimusha Tactics så blir rutan bara svart när jag startar ett nytt spel." och fick frågan om det var köpt utomlands, sa att jag faktiskt laddat hem det till emulator, men från många olika sidor. Så skrev en av moderatorerna;

Aaha så det var problemet. Synd bara att det bryter mot fuska.ses regler att snacka sånt härinne.
och låste tråden!! Men jag pratade inte om DET. Jag bara svarade på en fråga för guds skull!!! Jag tycker inte detta var rättvist, och jag ville PRÖVA Onimusha Tactics, och kolla om det var värt att köpa. Jag skulle ha tagit bort det efter 24 timmar. Om nu fuska tänker vara så här orättvist så blir jag medlem på nåt annat forum. <_< :angry: Förmodligen mitt sista inlägg. //Linnéa Redigerat av Linnea
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är som totalt förbjudet att ladda ner spel. Det där 24-timmars snacket är bara påhittat. Du får varken ladda ner eller ladda upp spel så länge du inte har tillstånd från tillverkaren vilket jag förmodar att du inte hade.

 

I sverige kan man få upptill 2år fängelse eller stora böter om polisen kommer på en med nedladdning/uppladdning av spel utan tillstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jaha! :angry: Jag har råd. Visst att de skulle sätta mig, ett barn, i fängelse! Ha! Jag struntar i deras lagar! Dessutom handlade det inte om EMULATORN eller att det överhuvudtaget VAR en rom! Det var hjälp med spelet! Var det rätt att de låste den bara för att jag bad om hjälp?! Oj, men FÖRLÅT! Jag råkade NÄMNA det! Men det är okej! Det är HEEELT okej! Jag tänker ändå inte vara medlem här längre!!!!! Man får ändå ingen hjälp på Fuska längre! Så hejdå till alla eftersom jag nu inte tänker vara medlem här längre! Lagar! HA! Jag skrattar åt era lagar! Ha! Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Haha!! >:p //Reicha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha! :angry: Jag har råd. Visst att de skulle sätta mig, ett barn, i fängelse! Ha! Jag struntar i deras lagar! Dessutom handlade det inte om EMULATORN eller att det överhuvudtaget VAR en rom! Det var hjälp med spelet! Var det rätt att de låste den bara för att jag bad om hjälp?! Oj, men FÖRLÅT! Jag råkade NÄMNA det! Men det är okej! Det är HEEELT okej! Jag tänker ändå inte vara medlem här längre!!!!! Man får ändå ingen hjälp på Fuska längre! Så hejdå till alla eftersom jag nu inte tänker vara medlem här längre! Lagar! HA! Jag skrattar åt era lagar! Ha! Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Haha!! >:p //Reicha

om det är det du vill så kan du lika gärna dra.

du vet inte hur hårt admin o alla moderatorer jobbar <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...