kkthxbye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 spelar ni nån amerikansk sport? som rugby eller nåt annat? skulle vilja testa på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 ska spela amerikansk fotboll när kommer upp i sjun :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Nej , det verkar tråkigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 spelar ni nån amerikansk sport? som rugby eller nåt annat? skulle vilja testa på det vi spelade amrekansk fotboll (lr va de rugby?) på gympan nåra veckor sen...aja, de va iaf den sporten man inte får passa bakåt utav dom..rätt kul i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 spelar ni nån amerikansk sport? som rugby eller nåt annat? skulle vilja testa på det rugby är engelsk. amerikansk fotboll heter en helt annan sport, eller bollarna ser ut som varandra. och sedan så är väl reglerna lite anorlunda. har kört amerikansk fotboll, baseboll(började med softboll slutade med att spela baseboll) seda så har jag inte kört så mycke mer, inte av någon av alla dessa sporter som finns. föutom basket, har kört det med i ett ½(6 månader) år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Våran klass spelar rygby på idrotten. Vissa gör det också på rasten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 nej, jag spelar inte amrikanska sporter för dem är tråkiga och agressiva! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Nej , det verkar tråkigt . tråkigt....... om man är rädd för att få lite smällar jaaa.....(chicken) det är ju värsta grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 nej, jag spelar inte amrikanska sporter för dem är tråkiga och agressiva! :angry: eru lite klen...;)de e skoj när de går lite tufft till ju...inge fjollbandy här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 (son-goten master @ 07/05-2004 20:58:33) Nej , det verkar tråkigt . tråkigt....... om man är rädd för att få lite smällar jaaa.....(chicken) det är ju värsta grymt... vad spelar du för sport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 spelar ni nån amerikansk sport? som rugby eller nåt annat? skulle vilja testa på det Jag skulle vilja testa amerikansk fotboll :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 jag e rät lät så det e inte så kul när dom tacklar mig så jag flyger iväg :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.