Manga Master Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Vad tycker ni om det? Vet ni när det kommer ut! ska iallfall köpa det! ska ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 KOmmer ut typ i september eller nånstnas där.. Jag gillar det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Nja... Jag vet inte riktigt ifall jag ska köpa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jag har för mig att det står att den ska komma ut det andra kvartalet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Nja, vet inte riktigt. Har aldrig spelat nåt Mario Tennis så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Mario Tennis är väl ett vanligt tennisspel förutom att man kan ha mario. Men hur som helst är inte alltid ( vad jag vet) tennisspel roliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det värkar coolt :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag tycker inte sportspel är så roliga... roligare om det vfinns olika saker t.ex på ett fotbollsspel: "superspark eller liknande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag ska nog köpa det. Jag är ju ett Mario-fans, så jag samlar på de flesta Mario-spel som är roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag gillar mario spel, men inte tennis spel lika mycket... Väntar nog iallafall rätt länge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 hehe. Det kvittar nog. Det är en lång tid kvar tills det kommer ut. PS: Det ser mer ut som om du gillar Zelda-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ja,ja men jag har inte sagt att jag inte gillar maio spelen. Bara att jag gillar Zelda spelen mer!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg