Quakerfrog Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 vad tycker ni om spelet :) ja har iaf beställt det för det säljs bara typ 20 sånna :P *LTD* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Transformers?! :D är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag har sett på Kontroll när dom resenserade det. Det verkade kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 såg också det.. ja sådär ganska bra grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 vad tycker ni om spelet :) ja har iaf beställt det för det säljs bara typ 20 sånna :P *LTD* jag tror nog det finns lite fler än 20 ;)testade det på tradition, var sådär, inget revolutionerande precis, enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag har kör det fick ett demo i super play var rätt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 yaeh :> .. kollade på Transformers sne ja var 3 år .. :) min pappa spelade in innan ja var född men ja råka spla över d :( men hoppas Transformers spelet till PS2 e KUl :) d ser kul ut på VIDEOS :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 vad tycker ni om spelet :) ja har iaf beställt det för det säljs bara typ 20 sånna :P *LTD* finns det på ps2??!! :o e det kul? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 tror d får det antaglign i morgon som ja hoppas annars på Måndag :>:>:>:> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (Silver Star @ 07/05-2004 19:39:04) vad tycker ni om spelet :) ja har iaf beställt det för det säljs bara typ 20 sånna :P *LTD* finns det på ps2??!! :o e det kul? :unsure: Ingen vet, för det har inte kommit än.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hoppas d eager ;) kostar 619kr ;P d ska va värt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag ska få det snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg