Viktor92 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag köpte CS ganska nyligen men jag tycker d e sk*tkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 spelar cs .. å har en cs klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Spelar också cs,Och är med i Bubblan´s klan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Onödigt igentligen Vad går CS ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 det är kul tycker jag.. köp ett omröstnings kort i stället viktor92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Men du kan börja med att kolla hur mycket poäng han har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag vet men ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 ja ger de 7,1 av 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag vet men ändå!!! Jag är ledsen men det var inte meningen att du skulle bli ARG! Förlåt!!!!!!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Vad jag tycker om CS?Dum fråga,jag tycker det är sämst i HELA världen!Jag spelar BARA KotOR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 CS är så sugit så att jag hellre skulle suga på en rutten bäver än att spela det i 2 minuter. KotOR är en fantaziljon gånger bättre om inte mer... (fantaziljon = en ett:a med hundra 0:or bakom). Och det var min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knutte_knuten Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 cs är rätt kul men man tröttnar på det efter ett tag, det tycker jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.