Hoppa till innehåll

Finaste Avatarer


Kanji
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har:

 

1. Beskurit Bilden

2. Förminskat Bilden

3. Omformaterat den till GIF

4. Laggt till osynlig bakgrund.

5. Inte använt någon font utan klippt ut och mixat alla bokstäverna så dom blev någårlunda snygga. (WarCraft stog det, alltså fanns inte alla bokstäver som jag har använt mig av utan var tvungen att göra egna)

6. Ljusat upp den.

7. Gjort ca: 26 försök eftersom alla bilder innan var över 50 kb och maximum är 12 kb.

8. Aegt dig? ;)

 

Och tro mig. Jag kan göra snyggare avatarer. Kände för att ha den nu, då tog jag och gjorde den, inte alls komplicerat och behöver inte alls leda till bråk eller missförstånd.

 

Och som om du har gjort bilden i din avatar själv? Jag har gjort exakt lika mycket i min avatar som du har gjort i din. Du har tagit en bild, förminskat den, kört några sköna layer styles, Lagt till en text. Precis som jag.. tss

Redigerat av Soul_Calibur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det är inte hur man gör den utan hur resultatet blir... jag kan ha gjort skit lite saker och ändå kan den bli skit bra, fast desto mer avancerad den är desto bätre ser den ut

 

 

 

 

Soul_Calibur du måste tåla kritik för att bli bätre, det är så man utvecklar sig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jamen Frooz den var ju snygg jue :)

Tack så mycket.... :D Din ava e också snygg ändå den inte ser så avancerad ut.... ^_^

 

Golden Mewtwo: Just den där bilden var jag tvungen o rita runt o sen klippa ut.....

 

Den här bilden tog mig en timme... Nästan ;)

 

http://xs6.xs.to/pics/04500/NinjaFrooz.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...