Gäst YoTo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (redigerat) Vi är alla olika.. Därför min sigg lyder: -YoTo- The One And Only! Redigerat 1 September 2004 av YoTo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 E inte jag bra :( ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 E inte jag bra :( ? jo men inte lika bra som dom andra 4..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 http://img75.exs.cx/img75/5500/Isuckatgrunge.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 http://img75.exs.cx/img75/5500/Isuckatgrunge.jpg Asså,jag fattar inte hur du gör Kanji,man ser knappt vad det är men ändå så är den så GRYM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 dt är en bild på en soldat (snubbe med vapen) i nån slags regnskog med kursiv text på träning ger färdighet heter dt ju hur länge har du använt ps för att göra avas och banners Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Menar du mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 dt är en bild på en soldat (snubbe med vapen) i nån slags regnskog med kursiv text på träning ger färdighet heter dt ju hur länge har du använt ps för att göra avas och banners 3 veckor har jag haft det Men redan vunnit 8 tävlingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Vunnit:... Ganska många :P Hållit på: 6 månader kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 hehe :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Ni gör ju gryma! Håller ni på med ps hela dagarna elleR??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Nej, alla timmarna.. men kan ge er tips.. Mixtra med filters och använd olika brushes... Brushes finns att hämta typ överallt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg