Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Du vet när man går in i kakariko village, så är det en låda lite till vänster, det är den du ska bomba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 okej...då fattar jag:P Får man bomberna efter man vart i Goron City å i grottan där å grejat eller när va det man fick dom?? Försökte köpa på Market men det gick då inte....än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Man kan få de i Bombuch bowling, Dodongos cavern och ett annat ställe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 man måste ju inte spränga lådor med bomber:P det är väl bara att rulla på dem ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Ja, det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 men vissa lådor "öppnas" inte av att rulla på dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Nu har jag bomberna iallafall:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Nu har jag bomberna iallafall:) det är ju bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) Ja, men jag har iallafal hittat alla hönor utan att spränga ett dugg. PS.jag rullade på alla lådor istället.DS Redigerat 9 Maj 2004 av Biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 jaha? :huh: Men jag kunde aldrig rulla på den ju? konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Det är verkligen konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Det kan man väl inte när man är liten? Eller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg