Easton Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Är nog ett mer patetiskt vapen än MP40. Varför är den inte i sniper kategorin, med sin ONE SHOT ONE KILL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Massor med vapen kommer upp i 54 i close range, och får därmed en 2shot kill. SMGs har ju också skithög fire rate.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Kanske dags för CoD och nerfa skadan ? Men det är väl meningen att spelet ska vara någorlunda realistiskt, kanske därför det är såhär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Jag fattar inte hur folk tänker när dom säger att SMG's suger i MW2, UMP är ju grymt overpowered. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 UMP är inte den enda SMG'n however. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Det finns vapen som gör 2 shot kill och Snipers får hitmarkers... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 jag hade 3 skott kvar i magasinet på min tar-21 och sköt på en fiende, han dog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Hade han tagit skada före? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 TAR skadar 40-30. Stopping power = 40 * 1,4 = 56 30 * 1.4 = 42 Alltså, tre skott på långt håll och två på nära med SP på. Det gäller bara att träffa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Är nog ett mer patetiskt vapen än MP40. Varför är den inte i sniper kategorin, med sin ONE SHOT ONE KILL? Palla att det finns ungar som sitter och klagar på ett vapen från ett spel som Mw2 eller CoD Waw. Jag har lirat båda spelen och jag har absolut inga problem med att äga bra spelare som sprang runt med UMP eller liknande vapen. Jag gillar inte "Throwing knife" för man dör av en träff :( :( :( :( :( Herregud, jag tror ingen bryr sig-__- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Är nog ett mer patetiskt vapen än MP40. Varför är den inte i sniper kategorin, med sin ONE SHOT ONE KILL? Palla att det finns ungar som sitter och klagar på ett vapen från ett spel som Mw2 eller CoD Waw. Jag har lirat båda spelen och jag har absolut inga problem med att äga bra spelare som sprang runt med UMP eller liknande vapen. Jag gillar inte "Throwing knife" för man dör av en träff :( :( :( :( :( Herregud, jag tror ingen bryr sig-__- Men om du möter ett lag med BARA MP40's/UMP's, då tror jag inte det blir så lätt att "äga" längre. Och om du inte "pallar" dessa "ungar" (varav mej), varför skriver du ens i trådjäveln? Folk kanske inte springer runt med BARA mp40/Ump på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Finns ett enkelt svar varför du suger hårt när du möter folk som har UMP eller MP40. Du är väldigt mycket sämre än dom du möter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg