SNUFFINATOR Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Sitta och nörda framför datorn + jobba i potatislandet. Tänkte också träna lite extra denna sommarn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Blir väll att nörda framför datorn som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c3m0t Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Själv hade man tänkt och träna heeeeeeeela sommarn :) Klart kommer jag sitta lite vid datorn osså ;) Ska till turkiet btw osså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Spela dator såklart. Åka till Turkiet. Kanske ställa upp i SM i rubiks kub. Bada. Kuba. Programmera. Lana. Åka på "En mor till salu" på vallarnas friluftsteater. Hur snabbt löser du den då? Bästa tid: 45sekSnitt: runt 1minut. Ska träna flitigt så jag kommer ner till ca 40 utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Slutar skolan åttonde och vad jag ska göra Italien, segla där fixa med moppen bada vara me kompisar träna kanske blir lite dator också men har inte tid nu när moppen står i vägen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 vet inte vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Ska vara hemma slutar 11/6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 fattar inte varför det ska vara tuffaste uppförsbacken precis innan man slutar, man ska ju börja trappa ner typ nu. men nejdå, nu ska vi börja med de största och viktigaste arbetena på hela kursen, utöver alla jävla nationella. *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 fattar inte varför det ska vara tuffaste uppförsbacken precis innan man slutar, man ska ju börja trappa ner typ nu. men nejdå, nu ska vi börja med de största och viktigaste arbetena på hela kursen, utöver alla jävla nationella. *suck*Håller med, Istället för att trappa ner på proven och sånt så ska dom trycka ihop allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Är det inte typ för att man ska få hela terminen att förbereda sig inför proven, så de ger en all möjlighet till att lyckas till sin fulla potential, eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Slutar 10 juni. Vet inte riktigt vad som kommer hända. Lär väl vara mycket med kompisar och chilla. Lär åka till sommarstället i Falkenberg också.Parra, jag har med stuga i Falkenberg :3 OnT: Bara chilla, hela sommar'n :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Okej =) Har ju inte direkt i Falkenberg, närmare Glommen om du vet var det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.