shoobree Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Australien, bada, softa, fixa b-rudar och Fotbolls-VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Sommar lov solen lyser skönt. Sommar lov gräset är så grönt. Himmlen blå vill jag nå när jag fångas utav vinden. Sommar lov.... Sköna sommar lov..... En låt vi sjunger på skolan på skolavslutningen. Går på en skola med elever från förskolan till 9an. Börjar 8an efter lovet! Mitt lov börjar 11 juni! Hur kan du stava sommarlov fel 4 gånger? OnT: Ps3, data, bada, sova, sova, lana, det gamla vanliga. Stavade inte fel, han särskrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Sommar lov solen lyser skönt. Sommar lov gräset är så grönt. Himmlen blå vill jag nå när jag fångas utav vinden. Sommar lov.... Sköna sommar lov..... En låt vi sjunger på skolan på skolavslutningen. Går på en skola med elever från förskolan till 9an. Börjar 8an efter lovet! Mitt lov börjar 11 juni! Hur kan du stava sommarlov fel 4 gånger? OnT: Ps3, data, bada, sova, sova, lana, det gamla vanliga. Stavade inte fel, han särskrev. Same same tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Var osäker med mellarummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 landet i 1 vecka, bada, softa, fixa b-rudar och träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 landet i 1 vecka, bada, softa, fixa b-rudar och träna.Du tränar På sommaren, inte Till sommaren :) tror b-rudarna utesluts då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ff war Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Skejta och chilla varje dag! (Ifall det inte regnar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 spela fotboll på klubben, lomma, [insert nerdy computer-related-shit here] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 landet i 1 vecka, bada, softa, fixa b-rudar och träna.Du tränar På sommaren, inte Till sommaren :) tror b-rudarna utesluts då. Tränar innan också (nu alltså), Men tränar lite på sommaren också.för att hålla formen? Skönt att träna när det är varmt ute och b-rudar försvinner inte så lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 (redigerat) Sommar lov solen lyser skönt. Sommar lov gräset är så grönt. Himmlen blå vill jag nå när jag fångas utav vinden. Sommar lov.... Sköna sommar lov..... En låt vi sjunger på skolan på skolavslutningen. Går på en skola med elever från förskolan till 9an. Börjar 8an efter lovet! Mitt lov börjar 11 juni! Hur kan du stava sommarlov fel 4 gånger? OnT: Ps3, data, bada, sova, sova, lana, det gamla vanliga. Stavade inte fel, han särskrev. Same same tycker jag. Sluta lipa över att folk skriver fel 4 gånger om man har lätt för att göra särskrivning.. I sommar vetefan vad som händer. Fick reda på att jag har fått ett sommarjobb idag så. Lite pengar lär man ju ha att röra sig med beroende på hur mycket pengar bilen kommer att kräva : D Redigerat 20 Maj 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Resa med polarna till Turkiet med ett antal brudar, jobba på Vivo för att hålla fickan stabil med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Köra hoj och fiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.