Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Tar Biggoron Sword och Giant knife lika mycket skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TrIGuN_KniVeS Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Skulle tippa på de.. De har ju samma storlek.. Men Giant Knife går sånder hela tiden , som suger piss.. fett jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Nja, Biggorons sword tror jag är bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Lika bra tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Dom kanske är lika, bra men man har ju Biggoron's sword ist för Giant. Den går ju bara sönder!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Skulle tippa på de.. De har ju samma storlek.. Men Giant Knife går sånder hela tiden , som suger piss.. fett jobbigt Öh...är frågan om de TAR lika mycket skada eller om de GÖR lika mycket skada? På första alternativet är svaret nej. Biggoron's Sword tar ingen skada alls. På andra alternativet är svaret ja (tror jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vadå Biggoron's tar ingen skada? menar du att den skulle ta av en själv då? eller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vadå Biggoron's tar ingen skada? menar du att den skulle ta av en själv då? eller... Jag fattar faktiskt inte vad du menar. Att något tar skada, betyder att det blir skadat. Biggoron's Sword blir INTE skadat när man använder det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (Rumiko @ 09/05-2004 22:08:49) vadå Biggoron's tar ingen skada? menar du att den skulle ta av en själv då? eller... Jag fattar faktiskt inte vad du menar. Att något tar skada, betyder att det blir skadat. Biggoron's Sword blir INTE skadat när man använder det. Då fattar jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg