Hoppa till innehåll

Gamestop - Hatar Dom J******a!


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Ikväll såg jag att Gamestop hade en kampanj som gällde fram till klockan 19:00 ikväll (de stänger då). Jag såg detta klockan 18:20. Då tog jag cykeln direkt in till stan för att byta in 2 st 360-spel och få Skate 3 för 1kr.

 

Jag kommer in till stan klockan 18:35 och är just på väg in i butiken. På en skyllt står det tydligt "Tisdagar öppet 10:00-19:00". Jag tänker "Yes, då hann jag!". Men när jag kommer närmare så ser jag att det ser stängt ut, 25 min före stängning. Jag går fram till dörren och ser att det står någon som jobbar där inne, men det är låst. Han kollar på mig och "ler". Jag tycker att det är väldigt konstigt, det var ju 25 min kvar.

 

Om jag åker in till Gamestop i morgon och berättar vad som hänt, tror ni då att jag skulle kunna få byta in mina 2 spel, fast det är en dag för sent? Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!

 

Ikväll såg jag att Gamestop hade en kampanj som gällde fram till klockan 19:00 ikväll (de stänger då). Jag såg detta klockan 18:20. Då tog jag cykeln direkt in till stan för att byta in 2 st 360-spel och få Skate 3 för 1kr.

 

Jag kommer in till stan klockan 18:35 och är just på väg in i butiken. På en skyllt står det tydligt "Tisdagar öppet 10:00-19:00". Jag tänker "Yes, då hann jag!". Men när jag kommer närmare så ser jag att det ser stängt ut, 25 min före stängning. Jag går fram till dörren och ser att det står någon som jobbar där inne, men det är låst. Han kollar på mig och "ler". Jag tycker att det är väldigt konstigt, det var ju 25 min kvar.

 

Om jag åker in till Gamestop i morgon och berättar vad som hänt, tror ni då att jag skulle kunna få byta in mina 2 spel, fast det är en dag för sent? Tacksam för svar!

 

Skadar det att prova??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men jag undrar om det finns någon chans att de säger ja...

en liten kanske, här i eskilstuna är de iaf skitschyssta på gamestop ^^ butiksägaren där min persondator lärares tvillingbror, så han är schysst mot johnbauer elever ;) fick cod4 helt nytt för begagnat pris för att han inte hittade den begagnade skivan :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker sånt där är hur jävla idiotiskt som helst att stänga tidigare.

Jag snackade med dem idag. Gissa vad de sa?

 

Jo, de sa att "Kampanjen tog slut igår". När jag frågade varför de hade stängt sa de "Vi stänger alltid klockan 18:00!" och när jag frågade varför det stod 19:00 på hemsidan sa de "Jag vet inget om det, men vi stänger klockan 18:00.

 

Och sen fick jag inte ta del av kampanjen, när det egentligen är dem som har gjort fel. Det tycker jag är riktigt dåligt! Det blir då inte att jag köper fler spel där på ett bra tag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker sånt där är hur jävla idiotiskt som helst att stänga tidigare.

Jag snackade med dem idag. Gissa vad de sa?

 

Jo, de sa att "Kampanjen tog slut igår". När jag frågade varför de hade stängt sa de "Vi stänger alltid klockan 18:00!" och när jag frågade varför det stod 19:00 på hemsidan sa de "Jag vet inget om det, men vi stänger klockan 18:00.

 

Och sen fick jag inte ta del av kampanjen, när det egentligen är dem som har gjort fel. Det tycker jag är riktigt dåligt! Det blir då inte att jag köper fler spel där på ett bra tag!

 

köpte du 2 för 199 ? :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker sånt där är hur jävla idiotiskt som helst att stänga tidigare.

Jag snackade med dem idag. Gissa vad de sa?

 

Jo, de sa att "Kampanjen tog slut igår". När jag frågade varför de hade stängt sa de "Vi stänger alltid klockan 18:00!" och när jag frågade varför det stod 19:00 på hemsidan sa de "Jag vet inget om det, men vi stänger klockan 18:00.

 

Och sen fick jag inte ta del av kampanjen, när det egentligen är dem som har gjort fel. Det tycker jag är riktigt dåligt! Det blir då inte att jag köper fler spel där på ett bra tag!

 

WTF!? :blink: Har aldrig ändå så gillat dem <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...