Ceto Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Tjenare, nu är det så att jag är ute efter ett nytt clan namn och jag behöver några förslag. Jag hade tänkt mig : RPG-Gaming, FTP-Gaming Jag är inte så bra på clan namn men RPG-Gaming låter bra iaf. Kom med så mycket förslag du kan! MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Seriöst inte för att vara uppkäftig nu, Men såna här trådar är bara för "WTF"? Hur ska vi veta vad du tycker är bra osv, Eller är det bara och säga något? z00m-Gaming (Var mitt förra nick) ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Det är bara att säga något så får jag se om jag gillar det helt enkelt. kan du komma med lite mer förslag ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 AFK-Gaming (lol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Kom gärna med fler förslag, berätta också vad det står för, ifall det har någon speciell betydelse eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Noob-Gaming xD hehe skoja Glkm-Gaming Står för Good Luck Killing me Luck-Gaming Står för We dont need skill we got luck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 AFK - Away from keyboard. OP-Gaming (Overpower Gaming) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Tackar, jag tycker inte något passar ännu, det borde vara något mer "lite spaceigare" Kom gärna med fler förslag! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Jag hade tänkt mig Brutality-Gaming, vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Fatal1ty-gaming Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Nja, jag gillade inte det så mycket =) Jag tror nog att det blir Brutality-Gaming, kom gärna med fler förslag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 CurZed-Gaming Chaotic-Gaming Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg