Hoppa till innehåll

Snaffos.se - Website Service


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad jag vet så får man inte göra reklam på fuska...

 

Men att ni inte gör sidorna fullt kompatibla med Internet Explorer är dåligt. Vill ni ha kunder så skall sidorna se någotlunda likadana ut i olika webbläsare.

En annan sak är priserna. Det är som sagt VÄLDIGT billigt. Ni skulle istället bara kunna skapa layouten i Photoshop eller liknande program för de priserna och då är det ändå billigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror i ärlighetens namn att ingen kommer ta er på allvar (jag gör åtminstone inte det) när er sida ser ut som någon slags leksakorienterad produktion av framfusiga 10-åringar som precis lärt sig några tricks i Photoshop. Layouten på webbplatsen är på tok för blå dominerad, boxarna är ett rent helvete för ögonen att kika på - färgerna skär sig mot bakgrunden. Och vad en blå gradient gör i dom boxarna är något som ni måste förklara för mig, tillsammans med ert idé. Hur tänker ni egentligen?

 

Vad innehållet beträffar så anser jag mig inte bli tillräcklig informerad om vilka ni är och vad ni kan (var är portfolios?). Också prislistan är intetsägande. Vad menas med exempelvis "enkel" och "ganska enkel" layout?

 

Jag säger det bara, att ert lilla idé ger ett oseriöst intryck av det ni håller på med. Det finns inte en kotte som skulle vilja ha er som samarbetspartner eller designleverantör när nivån på er webbsida är lägre än de förväntningar och krav som t.o.m lågstadiebarn ställer i dagens atmosfär.

 

Mitt tips är att skrota och satsa på något annat i dagsläget. Om ni absolut måste hålla på med det ni gör nu så uppmanar jag er att gå tillbaka till skrivbordet, öva och komma tillbaka om några år.

 

Tillägg: Med tanke på hur ert sajts källkod ser ut så gör ni väldigt rätt i att inte försöka koda några designer. Som någon tidigare redan påpekat så får ni tänka lite på de olika webbläsarna också...

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

10 kr för en enkel layout

20 kr för en ganska enkel layout

30 kr för en medel layout

40 kr för en ganska svår layout

50-150 kr för en svår layout

 

Vilken av dessa är "snaffos.se" på?

Ungefär 20 kr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sidan verkar vara nere, men vad jag har hört av de andra så låter det väldigt oseriöst. Vad menar du med "enkel", "ganska enkel" osv? En enkel design behöver inte alltid vara sämst, väljer man bara rätt färger så kan det bli riktigt snyggt, men enkelt. Och varför skulle någon vilja köpa designer av er om eran egen sida ser enligt Hitsugaya ut som en uppochner vänd målarfärgsburk? Im just sayin' :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sidan verkar vara nere, men vad jag har hört av de andra så låter det väldigt oseriöst. Vad menar du med "enkel", "ganska enkel" osv? En enkel design behöver inte alltid vara sämst, väljer man bara rätt färger så kan det bli riktigt snyggt, men enkelt. Och varför skulle någon vilja köpa designer av er om eran egen sida ser enligt Hitsugaya ut som en uppochner vänd målarfärgsburk? Im just sayin' :P

Som jag ser de gör Snaffos.se designs? asså layouter.

 

För att framföra att ni kan designa så skulle du nog inte gjort en "20kr" design utan då 150 kr ?

 

Som sagt, www.snaffos.se är nere och jag kan absolut inte se någonting.

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...