Hivee Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Köp Orange box så får du Tf2, Half-Life 2, Båda episoderna och Portal.^ köp sen hl1, spelar inte så står roll om du spelar hl1 eller hl2 först, men det är vilket som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Jahapp, vad spelar det för roll om JAG säger det 1 gång till? Du blir en jobbig jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Köp Orange box så får du Tf2, Half-Life 2, Båda episoderna och Portal.^ köp sen hl1, spelar inte så står roll om du spelar hl1 eller hl2 först, men det är vilket som Spelar du HL1 först så kommer du bli ännu mer nöjd med hl2, dock så är hl1 svårare imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Counter-Strike: Source leder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) Jahapp, vad spelar det för roll om JAG säger det 1 gång till? Du blir en jobbig jävel Mot dig ja. ------------- Kör CSS eller CS, de spelen är ju det man brukar köra :) Redigerat 17 Maj 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissavem Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) Kör CSS eller CS, de spelen är ju det man brukar köra :) Är ju dock inte äventyrsspel :P EDIT: Ops sry såg inte /Action Redigerat 17 Maj 2010 av gissavem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool2day Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 jag vet inte om det är så många som spelar det men kanske du gillar det jag har aldrig spelat det men pirates of the caribban worlds end. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.