Raptomex Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Okej Raptomex, jag skulle vilja att du skriver lite kortfattat om dig själv är du snäll. MVH Ceto :) EDIT: Kom ihåg att det är CS 1.6 Kille 18år, blir lätt irriterad på p12or som tror att dem är något utöver en skitunge.. Annars så är jak snel hest. Ps.. Upptäckte en sak på servern, är det meningen att glocken ska ha oändligt med ammo och att man kan skjuta utan att behöva ladda om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Det går inte eller vafan snackar du om Raptomex? Om det inte finns plugin så går det inte, Annars är det en sjuk bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Det går inte eller vafan snackar du om Raptomex? Om det inte finns plugin så går det inte, Annars är det en sjuk bugg. Om jag kastar en flash och byter sedan snabbt över till glocken så brukar all ammo försvinna och man kan skjuta oavbrutet i timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Det går inte eller vafan snackar du om Raptomex? Om det inte finns plugin så går det inte, Annars är det en sjuk bugg. Om jag kastar en flash och byter sedan snabbt över till glocken så brukar all ammo försvinna och man kan skjuta oavbrutet i timmar. Bugg, Lär inte skada när du skjutit över 20 skott? Själv testat den och då så skadar inte skotten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Znk, jag har redan sagt att du ska få admin. Raptomex, du kan få bli admin men jag skulle vilja veta ditt namn och ditt namn ingame. MVH Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Good luck med att få hans namn, Han lägger säkert upp något falsk! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 20 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Det kanske han gör men man måste ta och lita på folk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Vi söker fortfarande efter admins, berätta lite kort om er själva. OBS! Det är en ganska stor risk att man får admin, eftersom vi söker admins. Om ni får ett godkännande utav mig, lägg då ut eran SteamID så att jag kan lägga till er som admin. MVH Ceto :) Redigerat 22 Maj 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Linus heter jag har varit admin på flera servrar men dom flesta har lagts ner eller nåt liknande. jag är 12 år och är väldigt intreserad av att vara admin... mitt steam add är rillexxze930426 det är bara att adda mej och skriva mer med mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Nej, tack. P12or är jobbiga. Du kan inte stava rätt, du kan heller inte skriva rätt. Vem vet om du är mogen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Om jag bara får fråga en liten sak.. Är detta rätt IP till servern, eller använder ni någon annan server? Tänkte bara eftersom att det aldrig är några inne på servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Jag fösrstår inte vad du menar, det ipet som jag angav är till min server. [brutality-Gaming] #1 - Dust 2 Only Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg