Ceto Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Tack Znk, logga in på msn behöver mer hjälp. Dreamhacker vadå våran din jävla p12a? Det är min clan/community + mina servrar och min hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Kanske kommer in sen :) Måste träna upp mina skills igen för om jag ska köra pcw med mina vänner ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Gör så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Är servrarna uppe? kommer inte in på någon av dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Båda är uppe. IPet på första sidan är fel jag har inte ändrat. Jag kan ändra nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Ceto: Dreamhacker menar att jag hjälpte er båda med era sidor, icke att ni äger den tillsammans. För jag hjälpte även honom över MSN, lite stavfel av honom bara. Men men spleserverna ser inte så dåliga ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Tack Znk, logga in på msn behöver mer hjälp. Dreamhacker vadå våran din jävla p12a? Det är min clan/community + mina servrar och min hemsida. han har hjälpt mig också din tönt. + är 13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Tack Znk, logga in på msn behöver mer hjälp. Dreamhacker vadå våran din jävla p12a? Det är min clan/community + mina servrar och min hemsida. han har hjälpt mig också din tönt. + är 13. MEN VAD I HELVETE? Oskar, chilla. Ingen ska bråka nu, då blir denna tråd låst och baah -.-" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Tack Znk, logga in på msn behöver mer hjälp. Dreamhacker vadå våran din jävla p12a? Det är min clan/community + mina servrar och min hemsida. han har hjälpt mig också din tönt. + är 13. MEN VAD I HELVETE? Oskar, chilla. Ingen ska bråka nu, då blir denna tråd låst och baah -.-" Aa visst Redigerat 28 Juli 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Tyst dreamhacker, du börjar bli jobbig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Tyst dreamhacker, du börjar bli jobbig. Stick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Tack Znk, logga in på msn behöver mer hjälp. Dreamhacker vadå våran din jävla p12a? Det är min clan/community + mina servrar och min hemsida. han har hjälpt mig också din tönt. + är 13. MEN VAD I HELVETE? Oskar, chilla. Ingen ska bråka nu, då blir denna tråd låst och baah -.-" HAN ÄR HELT JÄVLA DUM I HUVUDET DEN N0OBEN! Det är du som är dum i huvet. Men nu, håll er till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg