Rammus Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Tyst dreamhacker, du börjar bli jobbig. Du är inte bättre, snacka inte skit här! Tyst dreamhacker, du börjar bli jobbig. Stick Seriöst, orkar inte flera som spammar ner tråden, håll er till Cetos vackra spelservers nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Ber om ursäkt då. Finns det svenska webspell templates? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Ber om ursäkt då. Finns det svenska webspell templates? Du kan väl göra en egen template? Så svårt kan det inte vara, eftersom Webspell verkar ha moduler till med mesta. Gör en template och sen lägger du bara in modulerna där du vill ha dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Jag kan inte göra en template själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Finns det ingen svensk verison av WebSPELL ? Vill ha ungefär som BrutalCS.nu. MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) Be nån att göra en template åt dig, bara i html och css sen är det inte alls svårt att göra den till webspell. Använd dig bara av <?php include(""); ?> där du vill ha dom olika modulerna. [Edit] Du skulle kunna rippa brutalCS template och göra den webspell kompitabel, även om det inte skulle gå hem hos dom som äger sidan. Redigerat 31 Juli 2010 av Critical Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Tror inte BrutalCS skulle acceptera det? Svenska finns det, ändra bara i admin-menyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Bara något jag fixade ihop lite snabbt. Sen får man ju bygga på och lägga in kolumner och sånt. Men grejen är det du egentligen bara behöver göra är att koda hemsidan, sen är det bara lägga in allt med includes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Jag har ändrat till svenska. Men jag menar alla knappar osv.. de ska också vara på svenska. Det finns inte moduler till allt? Som servrar osv. :P Jag vet inte, jag behöver någon designer som kan hjälpa mig. Storlekarna på bilderna kan jag säga. EDIT: Menar designen på BrutalCS.nu den är snygg och jag skulle vilja ha ungefär likadan. Redigerat 1 Augusti 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 <?php include("sc_servers.php"); ?> Lägger du in den i index.php så kommer du se dina servrar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 <?php include("sc_servers.php"); ?> Lägger du in den i index.php så kommer du se dina servrar där. asså, om man gör en bild ba på startsidan?. måste man inte lägga ut Speciella "punkter" där man kan klicka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 <?php include("sc_servers.php"); ?> Lägger du in den i index.php så kommer du se dina servrar där. asså, om man gör en bild ba på startsidan?. måste man inte lägga ut Speciella "punkter" där man kan klicka? Men det gör man i html och css. Grejen är att med webspell så behöver du bara en html och css template, sen kan du göra om den till webspell. http://www.clantemplates.com/templates/default_enspired/ Ta den till exempel, det är inte svårt att göra om den till webspell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg