Hoppa till innehåll

[brutality-gaming]

Ceto

Rekommendera inlägg

Tyst dreamhacker, du börjar bli jobbig.

Du är inte bättre, snacka inte skit här!

Tyst dreamhacker, du börjar bli jobbig.

Stick

Seriöst, orkar inte flera som spammar ner tråden, håll er till Cetos vackra spelservers nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 229
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ber om ursäkt då.

Finns det svenska webspell templates?

Du kan väl göra en egen template? Så svårt kan det inte vara, eftersom Webspell verkar ha moduler till med mesta.

Gör en template och sen lägger du bara in modulerna där du vill ha dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Be nån att göra en template åt dig, bara i html och css sen är det inte alls svårt att göra den till webspell. Använd dig bara av <?php include(""); ?> där du vill ha dom olika modulerna.

[Edit] Du skulle kunna rippa brutalCS template och göra den webspell kompitabel, även om det inte skulle gå hem hos dom som äger sidan.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara något jag fixade ihop lite snabbt. Sen får man ju bygga på och lägga in kolumner och sånt. Men grejen är det du egentligen bara behöver göra är att koda hemsidan, sen är det bara lägga in allt med includes.

post-1263-1280672082_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ändrat till svenska. Men jag menar alla knappar osv.. de ska också vara på svenska.

Det finns inte moduler till allt? Som servrar osv. :P Jag vet inte, jag behöver någon designer som kan hjälpa mig. Storlekarna på bilderna kan jag säga.

EDIT: Menar designen på BrutalCS.nu den är snygg och jag skulle vilja ha ungefär likadan.

Redigerat av Ceto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

<?php include("sc_servers.php"); ?>

Lägger du in den i index.php så kommer du se dina servrar där.

asså, om man gör en bild ba på startsidan?. måste man inte lägga ut Speciella "punkter" där man kan klicka?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<?php include("sc_servers.php"); ?>

Lägger du in den i index.php så kommer du se dina servrar där.

asså, om man gör en bild ba på startsidan?. måste man inte lägga ut Speciella "punkter" där man kan klicka?

Men det gör man i html och css.

Grejen är att med webspell så behöver du bara en html och css template, sen kan du göra om den till webspell.

http://www.clantemplates.com/templates/default_enspired/ Ta den till exempel, det är inte svårt att göra om den till webspell.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...