Rammus Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Om du vill ändra knapparna i menyn till svenska så får du göra det via Photoshop. Se till så du har samma "Font" bara som bilden har ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Om du vill ändra knapparna i menyn till svenska så får du göra det via Photoshop. Se till så du har samma "Font" bara som bilden har ;) Fortsatte lite på Criticals snabbt, obs loginbox är från brutalcs Färgerna på loginboxen osv är cp Redigerat 2 Augusti 2010 av TJaalol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Vill bara säga till Ceto att man inte kan få allt serverat på silverfat. Du får lära dig hur man gör, och sen prova dig fram som alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Jag kan photoshoppa. Jag har gjort en ny header. Kolla in den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Nu är menyn svensk. Jag tror jag behöver lite hjälp med att ändra några saker. MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Critical har en poäng, så vidare du inte betalar så.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Okej, vad tycker ni om hemsidan nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 (redigerat) Jag kanske kan hjälpa till. Beror på vad du ska ha hjälp med osv. Gillar inte designen. Den är för liten och klumpig. Redigerat 3 Augusti 2010 av Critical Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Knapparna var inte illa, men designen..:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Jag tycker att det var fint? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Nu har jag skapat ett forum. www.Brutality-Gaming.se MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Nu har jag skapat ett forum. www.Brutality-Gaming.se MVH Ceto :) Skaffa en blogg istället och skriv dina uppdateringar där! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg