Ceto Skrivet 5 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Det är bättre att skriva hära :) Jag skriver mina uppdateringar här. Jag bryter inte mot några regler, jag lär inte störa någon heller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Några tips: Byt header då den är ruskigt ful (inget illa menat), tycker också att du borde ha headern längst upp på sidan och inte ha några knappar ovanför den då det kan vara förvirrande, och till det sista så tycker jag att när du är inne i forumet så känns allt ihopklumpat (för smalt). OBS Allt detta var saker som jag reagerat på och bara mina personliga åsikter. Inget illa menat med någon så du bör inte ta illa upp för något jag skrivit Redigerat 6 Augusti 2010 av TJaalol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Jag behöver ny design, har skrivit på hemsidan att jag söker en designer. Plus att jag behöver få in spelare i servrarna och att folk går in på min hemsida. Redigerat 7 Augusti 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag har gjort om D2 servern till HnS [Easy/Mid Blocks] Välkommna och joina! Söker också någon som kan göra blocks åt mig. MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag har gjort om D2 servern till HnS [Easy/Mid Blocks] Välkommna och joina! Söker också någon som kan göra blocks åt mig. MVH Ceto :) Jag kan, if you dont mind. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag har gjort om D2 servern till HnS [Easy/Mid Blocks] Välkommna och joina! Söker också någon som kan göra blocks åt mig. MVH Ceto :) Najz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vad gör man i hide n seek? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vad gör man i hide n seek? :s T ska försöka gömma sig för ct. (på blocks som byggs av admin). Ct ska jaga T. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Det kan vara utan blocks också. Det behöver inte heller vara bara bhop, kan vara trampoliner speed o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vad gör man i hide n seek? :s T ska försöka gömma sig för ct. (på blocks som byggs av admin). Ct ska jaga T. Och vad händer då CT ser en T? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 - Där ser du vad han menar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vad gör man i hide n seek? :s T ska försöka gömma sig för ct. (på blocks som byggs av admin). Ct ska jaga T. Och vad händer då CT ser en T? Då ska Ct'n döda T'n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg