SNUFFINATOR Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) - Där ser du vad han menar ;)Ah, ser najs ut :) [EDIT] Sorry för OFT, kmr nog och kollar in då och då :D Redigerat 12 Augusti 2010 av Snuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 - Där ser du vad han menar ;)Ah, ser najs ut :) [EDIT] Sorry för OFT, kmr nog och kollar in då och då :D Hehe jo, men nu är det så att dessa T:s kan gömma sig på blocks också, för Ceto kommer använda sig av det. Då måste du kunna "Bunnyjump" för att klara dig igenom hoppet och få en belöning (kan vi säga). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag har gjort om D2 servern till HnS [Easy/Mid Blocks] Välkommna och joina! Söker också någon som kan göra blocks åt mig. MVH Ceto :) Jag kan, if you dont mind. Gärna :) Kan du börja med blocksen direkt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag har gjort om D2 servern till HnS [Easy/Mid Blocks] Välkommna och joina! Söker också någon som kan göra blocks åt mig. MVH Ceto :) Jag kan, if you dont mind. Gärna :) Kan du börja med blocksen direkt? Okej. Servern är inte uppe ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Spelar ingen roll om servern är uppe eller inte, han syftar på om du kan "designa" hans block. Ceto: Du får lägga ner lite pengar, tror inte du kan få allt detta gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Designa blocks? Tyvärr, trodde du sa om att lägga ut blocks i varje mapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag letar också efter folk som kan bygga, om du vill bygga joina min server sen och säg att det är du. Jag behöver folk som är grymma på att bygga. Ni ska vara duktiga va ärliga om eran byggkunskap. MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag letar också efter folk som kan bygga, om du vill bygga joina min server sen och säg att det är du. Jag behöver folk som är grymma på att bygga. Ni ska vara duktiga va ärliga om eran byggkunskap. MVH Ceto :) Du vet själv att jag placerade ut blocksen på EsA:s MID/HIGH Blocks. Vilka maps tänkte du dig? Vill du ha Easyblocks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Du kan få byggat om du vill. Jag ska bygga Easy/Mid blocks. Jag orkar inte räkna upp alla mappar, men det e några. Vi har också byggt klart några mappar. Några mappar vi ska bygga på iaf. de_nuke, de_inferno, de_cbble. Finns nog lite fler maps. MVH Ceto "BunnY" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Jag kan bygga inferno och cbble ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Ja det kan du få göra, som ni kanske har märk så va inte servrarna på IP adressen byttes ut av någon konstig anledning. iaf allting är fixat nu och ipet är: 87.96.172.44: (port 27015, 27016) eller så använder ni bg1.mine.nu: (port 27015, 27016) Jag ändrar också ip på första sidan! MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Kommer du in och bygger eller? Jag sitter och väntar på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg