Laserturken Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Who me? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Fin sida! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Kommer du in och bygger eller? Jag sitter och väntar på dig. Inte haft tid, skolan har börjat. Kan tyvärr inte, kanske kan i helgen. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Okej, tyvärr har jag en dålig nyhet. Jag får inte spela på ett jävligt långt tag. Morsan har kopplat ur datorn och tagit undan den. Men en bra nyhet är att mina servrar är fortfarande på. Jag har min server dator hos farsan. Jag har teamviewer på datan och på min iphone. Jag kan fortfarande fixa servrarna. MVH Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Okej, tyvärr har jag en dålig nyhet. Jag får inte spela på ett jävligt långt tag. Morsan har kopplat ur datorn och tagit undan den. Men en bra nyhet är att mina servrar är fortfarande på. Jag har min server dator hos farsan. Jag har teamviewer på datan och på min iphone. Jag kan fortfarande fixa servrarna. MVH Ceto Du måste ha gjort något brutalt.. Bra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Okej, tyvärr har jag en dålig nyhet. Jag får inte spela på ett jävligt långt tag. Morsan har kopplat ur datorn och tagit undan den. Men en bra nyhet är att mina servrar är fortfarande på. Jag har min server dator hos farsan. Jag har teamviewer på datan och på min iphone. Jag kan fortfarande fixa servrarna. MVH Ceto Du måste ha gjort något brutalt.. Bra det. Nej jag har inte gjort något brutalt :P Vad syftar du på när du säger bra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Okej, tyvärr har jag en dålig nyhet. Jag får inte spela på ett jävligt långt tag. Morsan har kopplat ur datorn och tagit undan den. Men en bra nyhet är att mina servrar är fortfarande på. Jag har min server dator hos farsan. Jag har teamviewer på datan och på min iphone. Jag kan fortfarande fixa servrarna. MVH Ceto Du måste ha gjort något brutalt.. Bra det. Nej jag har inte gjort något brutalt :P Vad syftar du på när du säger bra det? Jadu, att du har gjort något som inte är "ok" enligt dina föräldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 (redigerat) Ja :) men nu får jag spela igen :) Redigerat 30 Augusti 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Ja men nu får jag spela igen tror du att jag kan få admin? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Möjligtvis, jag tycker du bör bli medlem på våran hemsida och ansöka där. MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Möjligtvis, jag tycker du bör bli medlem på våran hemsida och ansöka där. MVH Ceto :) Ok :=D Här: http://www.brutality-gaming.se/index.php?s...pic&topic=5 Redigerat 1 September 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 det var då jävligt snabbt du lärde dig om amx :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg