Ceto Skrivet 16 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Tattare kan du vara själv, jag tar visst in admins. Jag har tagit in en hel del faktist. Du behöver inte gråta över ett spel. Du som har varit admin på så många servrar kan kanske skaffa admin på en "bättre" server som du tycker om. Jag är nog mer mogen än dig, som sitter och kallar folk för tattare. Är det jag som är en "små tattar ungar" ? Jag skriver iaf min riktiga ålder här i forumet. Tack och hej :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Tattare kan du vara själv, jag tar visst in admins. Jag har tagit in en hel del faktist. Du behöver inte gråta över ett spel. Du som har varit admin på så många servrar kan kanske skaffa admin på en "bättre" server som du tycker om. Jag är nog mer mogen än dig, som sitter och kallar folk för tattare. Är det jag som är en "små tattar ungar" ? Jag skriver iaf min riktiga ålder här i forumet. Tack och hej :) Du vet säkert inte ens hur man gör en server.. :) Säkert din "bror" som fixar, Om du ens har någon... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 (redigerat) Tattare kan du vara själv, jag tar visst in admins. Jag har tagit in en hel del faktist. Du behöver inte gråta över ett spel. Du som har varit admin på så många servrar kan kanske skaffa admin på en "bättre" server som du tycker om. Jag är nog mer mogen än dig, som sitter och kallar folk för tattare. Är det jag som är en "små tattar ungar" ? Jag skriver iaf min riktiga ålder här i forumet. Tack och hej :) Du vet säkert inte ens hur man gör en server.. :) Säkert din "bror" som fixar, Om du ens har någon... :) Men seriöst stick från fuska! Varför klagar du och whinar om att vara admin? Du har själv en j*vla server, spela på den istället. Redigerat 16 September 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 (redigerat) Okej. Då ska du fan inte skriva "Vilka servers har du varit admin på?" Heller... Om du inte har ett bra självförtroende och inte kan "tro" på andra. Ska du nog fan heller ha en egen klan?. Hoppas du går ner i skiten... Jävla eckel Och vad menar ZnK med att "ta bort din server SS-Gaming" ?. Varför det undrar jag?. Och vadå "du har inte varit admin på dessa" ?. Jag har nog inte varit admin på BrutalCs kanske.. Var innne på min broshas acc.. =/ hm... Och jag har varit admin på Esa-Gaming. Så... Okej, Skit samma Ceto, Om du inte tar in admins behöver ju ingen göra en "jävla" adminansökan heller? Din jävla tattare... -.- Men herregud.Hur jävla korkad kan du vara? Du söker ett seriös arbete så ljuger du på ditt CV. Hur fan skulle det gå till om du gick så till en arbetsförmedling? EDIT:"Säkert din "bror" som fixar, Om du ens har någon..." Vänta här nu, ceto är inte alls lika efterbliven som du, därför kan han göra en server på egen hand. Som du kanske märker så vill ingen ha dig här, så hållkäften och tig. Redigerat 16 September 2010 av CrazyCake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 16 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Jag har ingen bror, är ensam. Jag har gjort servern helt själv. Det är inge svårt. OCH en annan FRÅGA vad spelar det för roll om man gör en server, eller om man inte kan göra en server? Puff... Håller med de andra. Bara håll tyst är du SNÄLL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) Tattare kan du vara själv, jag tar visst in admins. Jag har tagit in en hel del faktist. Du behöver inte gråta över ett spel. Du som har varit admin på så många servrar kan kanske skaffa admin på en "bättre" server som du tycker om. Jag är nog mer mogen än dig, som sitter och kallar folk för tattare. Är det jag som är en "små tattar ungar" ? Jag skriver iaf min riktiga ålder här i forumet. Tack och hej :) Du vet säkert inte ens hur man gör en server.. :) Säkert din "bror" som fixar, Om du ens har någon... :) Men seriöst stick från fuska! Varför klagar du och whinar om att vara admin? Du har själv en j*vla server, spela på den istället. tare lungt. jag ska sticka.. Din lille p12a :) ---------------------------- Jo det spelar nån roll " om man kan eller inte göra server " iaf för DIN del... Redigerat 17 September 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) Tattare kan du vara själv, jag tar visst in admins. Jag har tagit in en hel del faktist. Du behöver inte gråta över ett spel. Du som har varit admin på så många servrar kan kanske skaffa admin på en "bättre" server som du tycker om. Jag är nog mer mogen än dig, som sitter och kallar folk för tattare. Är det jag som är en "små tattar ungar" ? Jag skriver iaf min riktiga ålder här i forumet. Tack och hej :) Du vet säkert inte ens hur man gör en server.. :) Säkert din "bror" som fixar, Om du ens har någon... :) Men seriöst stick från fuska! Varför klagar du och whinar om att vara admin? Du har själv en j*vla server, spela på den istället. tare lungt. jag ska sticka.. Din lille p12a :) ---------------------------- Jo det spelar nån roll " om man kan eller inte göra server " iaf för DIN del... Om det var någon jag skulle kallat p12 på detta forum så skulle det vara du utan tvekan. 1. Grinar när han inte får vara admin på ceto's server 2. Ljuger om diverse saker 3. Kallar sig själv mogen och skriver att han vet hur man ska visa folk respekt och sedan kallar folk tattarungar osv, det visar ju bara att det var ett väldigt bra val att inte ta in dig som admin på servern. 4. Skulle gärna vilja ha en förklaring varför Ceto _inte_ skulle passa som admin. 5. Finns fler också som jag dock inte orkar skriva när det endå bara rör sig om dig och alla vet att det är du som har fel. Redigerat 17 September 2010 av TJaalol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Tack tjaalol, nu räcker det :) Smutsa inte ner min tråd. MVH Ceto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Smutsa inte ner min tråd?. Vem är det som smutsar ner?, Ditt snusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Okej nu lille noob aka "Dreamhacker", nu tycker jag det är dags att sluta göra påhopp, ljuga om sin erfarenhet och ålder(vilket kan klassas som samma sak), men jag anmäler anyways, hoppas du får varning :)! Och jag bara undrade, är jag fortf admin? Jag har ju varit lite inaktiv men ska bli mer aktiv nu, mycket med skolan och så har jag haft dator förbud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Okej nu lille noob aka "Dreamhacker", nu tycker jag det är dags att sluta göra påhopp, ljuga om sin erfarenhet och ålder(vilket kan klassas som samma sak), men jag anmäler anyways, hoppas du får varning :)! Och jag bara undrade, är jag fortf admin? Jag har ju varit lite inaktiv men ska bli mer aktiv nu, mycket med skolan och så har jag haft dator förbud. Undrar hur gammal du är.tror dock att du är 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Okej nu lille noob aka "Dreamhacker", nu tycker jag det är dags att sluta göra påhopp, ljuga om sin erfarenhet och ålder(vilket kan klassas som samma sak), men jag anmäler anyways, hoppas du får varning :)! Och jag bara undrade, är jag fortf admin? Jag har ju varit lite inaktiv men ska bli mer aktiv nu, mycket med skolan och så har jag haft dator förbud. Undrar hur gammal du är.tror dock att du är 8 Haha, roligt, både du och jag vet att jag är äldre än dig. -.- Vi har gått på samma skola, remeber? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg