Rammus Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Ja, har lagt ner SyndroM-Gaming :) Kör med Brutality-Gaming nu. Jag kommer kanske inte heller vara så aktiv under lovet! ska fan vara ute 24/7 :) Bra, För om du ska bli lika känd som SG och EsA etc.. Så måste du hålla på med "BG" stenhårt...;) Dra ett PM och fråga om MSN så kan jag hjälpa dig. EsA? Du menar p12 noobsen som bara kan hoppa runt lite på en bana? De är ju knappast kända. Och vad i helvete vet du om det? Skills avgör inte hur en förening drivs och sköts, Vad syftar du med "p12 noobsen" som hoppar runt? Och vi är ganska kända, men ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Ja, har lagt ner SyndroM-Gaming :) Kör med Brutality-Gaming nu. Jag kommer kanske inte heller vara så aktiv under lovet! ska fan vara ute 24/7 :) Bra, För om du ska bli lika känd som SG och EsA etc.. Så måste du hålla på med "BG" stenhårt...;) Dra ett PM och fråga om MSN så kan jag hjälpa dig. EsA? Du menar p12 noobsen som bara kan hoppa runt lite på en bana? De är ju knappast kända. Och vad i helvete vet du om det? Skills avgör inte hur en förening drivs och sköts, Vad syftar du med "p12 noobsen" som hoppar runt? Och vi är ganska kända, men ok Tror han menar p12orna på Jailbreak servrarna. Fullt av dem verkar det som. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Har bannat 50% av dom, så säg inte att det är p12:or där! :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Har bannat 50% av dom, så säg inte att det är p12:or där! :verymad:Haha, Spelade lite där igår.Då var alla p12:or. Det kan jag garantera dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) Kan nog bli admin även om jag inte kan vara inne jätte ofta Jag heter Oliver men nickar just nu Lawlish-Boy, är 13 år bor i Västerås för tillfället, jag har vart admin på 3 servrar, 2 på CSS och 1 på Cs 1.6. Jag vet lite commands och jag missbrukar inte admin som folk gjorde på en annan server. Det låter bra, du kan få admin men jag hoppas du är inne lite då och då. BTW, Jag bor med i Västerås ONT: Sluta snacka om EsA eftersom denna tråd handlar om Brutality-Gaming, är ni snälla. Redigerat 6 Juni 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Jag slipper aldrig in :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Kan nog bli admin även om jag inte kan vara inne jätte ofta Jag heter Oliver men nickar just nu Lawlish-Boy, är 13 år bor i Västerås för tillfället, jag har vart admin på 3 servrar, 2 på CSS och 1 på Cs 1.6. Jag vet lite commands och jag missbrukar inte admin som folk gjorde på en annan server. Det låter bra, du kan få admin men jag hoppas du är inne lite då och då. BTW, Jag bor med i Västerås ONT: Sluta snacka om EsA eftersom denna tråd handlar om Brutality-Gaming, är ni snälla. Jag loggar in i helgen tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Ja annars är det bara dra ett PM till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 När är den online? Står ba Establishing connection to server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Den är online, har ett annat IP. Jag fick problem med datorn så IP:et ändrades. FAST "brutalitys.mine.nu:27015" fungerar alltid för jag uppdaterar ifall ipet skulle ändras, men det gör det inte nu. adda detta "brutalitys.mine.nu:27015" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Den är online, har ett annat IP. Jag fick problem med datorn så IP:et ändrades. FAST "brutalitys.mine.nu:27015" fungerar alltid för jag uppdaterar ifall ipet skulle ändras, men det gör det inte nu. adda detta "brutalitys.mine.nu:27015" Funkar inte, står bara att den retryar 4 gånger sen slutar den connecta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 (redigerat) Jag kollar upp det. Det kan vara fel hos dig. EDIT: Testa med 87.96.182.62:27015 EDIT: Du kan nu använda bg1.mine.nu Redigerat 10 Juni 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg