Hoppa till innehåll

100 Fps


Gäst jeppedoli
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst jeppedoli

jeppedoli P13

 

Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto.

Jag kan inte skaffa högre?

http://img404.imageshack.us/img404/5074/callofduty.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Texture Quality är den som drar mest GPU tror jag, ändra den från Auto till Very High eller vad det högsta nu heter.

 

Fast när du har VSync med 60Hz och den visar 91fps är något fel, du ska inte få mer än 60 då. Jag spelade ett gammalt spel och Fraps visade 3500fps då så jag tror inte den mätaren är något att lita på.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jeppedoli P13

 

Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto.

jeppedoli P15

 

Här har du lite bevis:

 

EDIT: Bilderna kom inte med :S

Redigerat av XxMENLOLxX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jeppedoli P13

 

Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto.

jeppedoli P15

 

Här har du lite bevis:

 

EDIT: Bilderna kom inte med :S

 

Aldrig i helvete att det där stämmer. + Att v-sync limitar FPS'n. Redigerat av Banish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jeppedoli P13

 

Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto.

 

jeppedoli P15

 

Här har du lite bevis:

 

EDIT: Bilderna kom inte med :S

 

Aldrig i helvete att det där stämmer. + Att v-sync limitar FPS'n.

 

Ska jag filma?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jeppedoli P13

 

Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto.

Jag kan inte skaffa högre?

 

Klart du kan "Texture quality" står på AUTOMATIC, ändra den till Manuell och vrid upp inställningarna till max.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

jeppedoli P13

 

Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto.

jeppedoli P15

 

Här har du lite bevis:

 

EDIT: Bilderna kom inte med :S

 

Jamen så är det för mig också, men ögat kommer bara betrakta det som 60 eller 75 Hz beroende på vilken skärmfrekvens du har.

Redigerat av Cakeguy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska väl även tilläggas att det inte är några större problem att komma upp i höga FPS-tal om du bara står still och kollar in i en vägg. Bilden som renderas blir ju då väldigt snarlik varje gång. Om grafikkortet istället tvingas rendera ett stort antal explosioner och rörliga objekt samtidigt, kommer detta ta betydligt mycket mer kraft i anspråk och därmed ge ett betydligt lägre FPS-tal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...