Gäst jeppedoli Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 jeppedoli P13 Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto. Jag kan inte skaffa högre?http://img404.imageshack.us/img404/5074/callofduty.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Texture Quality är den som drar mest GPU tror jag, ändra den från Auto till Very High eller vad det högsta nu heter. Fast när du har VSync med 60Hz och den visar 91fps är något fel, du ska inte få mer än 60 då. Jag spelade ett gammalt spel och Fraps visade 3500fps då så jag tror inte den mätaren är något att lita på. Redigerat 22 Maj 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) jeppedoli P13 Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto. jeppedoli P15 Här har du lite bevis: EDIT: Bilderna kom inte med :S Redigerat 22 Maj 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) jeppedoli P13 Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto. jeppedoli P15 Här har du lite bevis: EDIT: Bilderna kom inte med :S Aldrig i helvete att det där stämmer. + Att v-sync limitar FPS'n. Redigerat 22 Maj 2010 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 jeppedoli P13 Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto. jeppedoli P15 Här har du lite bevis: EDIT: Bilderna kom inte med :S Aldrig i helvete att det där stämmer. + Att v-sync limitar FPS'n. Ska jag filma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Är det bara jag eller saknas det skuggor på banan (blir fortfarande fula, simpla skuggor som på bild ifall man stänger av) och saknar vapnet blänk på jeppedoli's screenshot över spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 jeppedoli P13 Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto. Jag kan inte skaffa högre? Klart du kan "Texture quality" står på AUTOMATIC, ändra den till Manuell och vrid upp inställningarna till max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) jeppedoli P13 Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto. jeppedoli P15 Här har du lite bevis: EDIT: Bilderna kom inte med :S Jamen så är det för mig också, men ögat kommer bara betrakta det som 60 eller 75 Hz beroende på vilken skärmfrekvens du har. Redigerat 23 Maj 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Ska väl även tilläggas att det inte är några större problem att komma upp i höga FPS-tal om du bara står still och kollar in i en vägg. Bilden som renderas blir ju då väldigt snarlik varje gång. Om grafikkortet istället tvingas rendera ett stort antal explosioner och rörliga objekt samtidigt, kommer detta ta betydligt mycket mer kraft i anspråk och därmed ge ett betydligt lägre FPS-tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Ska jag filma?Nej, men skriv gärna specifikationerna kring datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.