Gäst jeppedoli Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 hej. jag undrar om ni jag tycker jag ska kopa mw2 till xbox eller om jag ska vanta tills nasta spel. obs! jag har mw2 till pc redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Har du det till PC är det bara slöseri med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Har du det till PC är det bara slöseri med pengar.Okej. Men alla fuskar ju till pc och campar iallafall. Har hört att dom inte gör det till xbox lika mycket. Men vet du något spel jag ska köpa istället då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Med tanke på http://www.fuska.se/forum/Vaert_Detl-t145057.html så ska du nog inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Tycker du det är bra helt plötsligt? Det lät inte så med denna mening: "Så jag fick en tanke att filma in när jag och kanske en kompis ELDAR upp det." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Har du det till PC är det bara slöseri med pengar.Okej. Men alla fuskar ju till pc och campar iallafall. Har hört att dom inte gör det till xbox lika mycket. Men vet du något spel jag ska köpa istället då?? Fuska?(Mods/Hack) You got it.Campa? You got it. MW2 till Xbox är inte mycket bättre alls. Personligen diggar jag Battlefield Bad company 2, men det är mer teamwork och taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Min dator kan inte starta BBC2 för den hittar inte ramminnet men cod tänkte jag elda upp till pc. Men jag gjorde inte det. Men vet ni något spel jag ska köpa till xbox då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Ifall du spelar det, sluta göra sådana trådar. Ifall du spelar MW2 och gillar det så är det värt. Ifall du redan har köpt det och inte gillar det kan du sälja det på blocket/andra annonserings sidor, för ungefär samma pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Men jag vill kör det fast på xbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Då är det värt, punkt och slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.