Hoppa till innehåll

Call Of Duty Mw2 Vart Att Kopa

Gäst jeppedoli

Rekommendera inlägg

Gäst jeppedoli

hej. jag undrar om ni jag tycker jag ska kopa mw2 till xbox eller om jag ska vanta tills nasta spel. obs! jag har mw2 till pc redan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jeppedoli

Har du det till PC är det bara slöseri med pengar.

Okej. Men alla fuskar ju till pc och campar iallafall. Har hört att dom inte gör det till xbox lika mycket. Men vet du något spel jag ska köpa istället då??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du det till PC är det bara slöseri med pengar.

Okej. Men alla fuskar ju till pc och campar iallafall. Har hört att dom inte gör det till xbox lika mycket. Men vet du något spel jag ska köpa istället då??

Fuska?(Mods/Hack) You got it.

Campa? You got it.

MW2 till Xbox är inte mycket bättre alls.

Personligen diggar jag Battlefield Bad company 2, men det är mer teamwork och taktik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jeppedoli

Min dator kan inte starta BBC2 för den hittar inte ramminnet men cod tänkte jag elda upp till pc. Men jag gjorde inte det. Men vet ni något spel jag ska köpa till xbox då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall du spelar det, sluta göra sådana trådar. Ifall du spelar MW2 och gillar det så är det värt. Ifall du redan har köpt det och inte gillar det kan du sälja det på blocket/andra annonserings sidor, för ungefär samma pris.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...