Imagine Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) Hej. Som sagt har jag ett riktigt pinsamt problem. Jag vet inte hur jag ska förklara, så jag går rakt på sak: Jag har inväxta bröstvårtor. Så, jag har inga. Som ni förstår, så kan jag inte förklara detta. Det är pinsamt, och jag brukar inte prata med mina föräldrar om det. Min fråga: Vet någon vad det beror på? EDIT: Jag vet inte vilket forum detta ska ligga i, så om det är fel, kan en Mod flytta den. Redigerat 17 Maj 2010 av Imagine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Hmm, kan du ladda upp ett foto på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Inverted_nipple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Det är inte farligt iaf, du kan operera dig stog det på Wikipedia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Det är inte farligt iaf, du kan operera dig stog det på Wikipedia.Jo men det är inte gratis precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Nej, jag har inte sagt att det är gratis. Jag har bara sagt att det är det ända alternativet, eller så får man leva med det. Det är inte farligt som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Så länge du inte tänker amma nått barn verkar det inte vara nått problem, jag tycker inte det verkar så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.