prestige Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 hej, idag skulle jag installera ny HDA (High Definetion Audio) men funkar inte men när jag ska installera om till gammla så funkar inte skiten, så jag har inget ljud alls i datan. hälp kolla bilden så blir det när jag försöker installera--> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 *bump* Vill tillägga att det heter datorn. Inte datan. Problemet har jag inget svar på men... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Ladda ner dom senaste drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Ladda ner dom senaste drivrutinerna? det har jag gjort, men det blir samma jävla svar som på bilden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Säker på att du har rätt drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Säker på att du har rätt drivrutiner? Nej, men om jag ska ha MICROSOFT HDA var hittar jag drivrutiner till dem då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Testat googla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Testat googla? har gjort men de funkar inte ändå, så bästa är ju att insatllera om windows 7 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Jag kanske är helt fel ute men är ditt ljudkort trasigt? På min gammla dator hände det. Jag hade inte rört det eller nått det kan ske ibland sa (experterna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Ladda ner äldre eller andra drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 hej, idag skulle jag installera ny HDA (High Definetion Audio) men funkar inte men när jag ska installera om till gammla så funkar inte skiten, så jag har inget ljud alls i datan. hälp kolla bilden så blir det när jag försöker installera--> Testa Realtek High Definition Audio då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 hej, idag skulle jag installera ny HDA (High Definetion Audio) men funkar inte men när jag ska installera om till gammla så funkar inte skiten, så jag har inget ljud alls i datan. hälp kolla bilden så blir det när jag försöker installera--> Testa Realtek High Definition Audio då? Testa det som han sa. ( RHDA - Realtek High Definition Audio ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.