Layton Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Hej! Det är många som gillar rubiks kub, jag med! Hur mycket har du löst på den och om du har löst den, hur snabbt kan du lösa den? Själv har jag inte så mycket att skryta med, kan lösa en sida :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Min klasskamrat lärde mig lösa 2/3 av den, resten är svårast. Han själv klarar den på typ 13sec tror jag, minns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Jag kan lösa en sida också :( Du behöver kunna "Koden"/Sättet" att lösa den, titta på videon: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Du behöver kunna "Koden"/Sättet" att lösa den Algoritm kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Min klasskamrat lärde mig lösa 2/3 av den, resten är svårast. Han själv klarar den på typ 13sec tror jag, minns inte. !! Vad heter han? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 (redigerat) Min klasskamrat lärde mig lösa 2/3 av den, resten är svårast. Han själv klarar den på typ 13sec tror jag, minns inte. !! Vad heter han? :o 18 sekunder var det visst.http://apelgam.se/Rubik/ranking/?user=46&site=showPerson Redigerat 18 Maj 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 (redigerat) Min klasskamrat lärde mig lösa 2/3 av den, resten är svårast. Han själv klarar den på typ 13sec tror jag, minns inte. !! Vad heter han? :o 18 sekunder var det visst.http://apelgam.se/Rubik/ranking/?user=46&site=showPerson Nja, han löser den på 23 sekunder, och han löste den på 18.Det är därför det är så viktigt att skilja på snitt och enskild tid, då man kan ha jäkla tur när man löser den. Men jäkla bra var han. Redigerat 19 Maj 2010 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Har bara lyckats lösa 2 sidor, 2 gånger det är mitt rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 2x2x2 upp till 5x5x5 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 2x2x2 upp till 5x5x5 B)Kan du inte lösa 1x1x1? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Om jag kommer ihåg rätt så betyder det inte att man är nära på att lösa den för att man har klarat en sida? Men ska väl typ göra något kors eller något om jag mins rätt. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Vadå "ska"? Man måste ju inte göra precis som alla andra. Det finns ingen "hemlig kod" till att klara den. Alla metoder är skapade från folks logiska tänkande, och det finns jäkla många bra sätt att lösa den på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.