Hoppa till innehåll

Ny Klan! "ktn"


Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Jag och en annan medlem här på fuska (BerntssoN) har bestämt oss för att skapa en ny Clan till spelet Cs 1.6.

Klanen kommer att heta "Kill The Noobs", och vårat in-game nick kommer att vara "KTN l *nick*".

 

För att ansöka skriver du här i tråden skicka inte pm! Skriv vad du heter på steam och vad du heter på skype så kommer någon av oss att adda dig och provspela mot dig!

 

Det kommer att vara en aktiv klan som kommer att träna och spela pcw väldigt ofta. Därför krävs det att du som medlem måste vara aktiv och delta på så många träningar som möjligt.

 

När vi har träning och pcw kommer vi

 

Några krav för att bli medlem:

 

* Var aktiv, var med på så många träningar och matcher som möjligt!

* Var minst skill low/mid.

* Du måste ha Skype och en Skype-användare, programmet finns att ladda ner här.

* Var trevlig och gnäll inte på andra i klanen eller på motståndarna. Vi ska ha kul när vi spelar!

* Sitt inte och gnäll om det går dåligt eller om vi förorar, det förstör bara stämningen i klanen!

 

Om du tycker att du uppfyller dessa punkter är du välkommen att ansöka. Annart kan du skita i det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Det här låter seriöst!

Jag joinar!

 

Fast

 

neeeeeeeeeeeeeeee

 

Sluta posta en massa trådar om dina claner, Ingen joinar ändå.

Redigerat av CrazyCake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fattat att du inte ska ansöka -.-

 

Så du menar att jag ska skita i allt och "hålla mig till cs"? Nej, inte precis. och till samma klan? Nej, som sagt så lades den ner pga att ingen ville ta över den.

 

OnT: Klanen spelade sin första pcw igår, men det var 3on3. Det gick lite från och till, ibland såg det hyffsat bra ut, ibland såg det mindre bra ut. Men med tanke på att det var första gången vi spelade ihop och eftersom att vi spelade banor som vi inte kunde särskilt bra så gick det väl hyffsat.

 

Och nej, vi är inte nästa PmG. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha ok..

 

OnT: Kunde man ångra sig? Skadar inte att träna med uLow

 

Har lirat 1.6 i 7 år och är känd samt lirat flera cuper etc..

 

Var riktigt bra ett tag, Men lagt av så är inte high nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha ok..

 

OnT: Kunde man ångra sig? Skadar inte att träna med uLow

 

Har lirat 1.6 i 7 år och är känd samt lirat flera cuper etc..

 

Var riktigt bra ett tag, Men lagt av så är inte high nu..

Om du vill ansöka, kanske du borde skriva ditt Steam namn. ;)

Och som sagt spelade vi våran första match igår. Det alla borde träna på, är att så kallat 'Calla', dvs. att säga vart fienden är när man dör osv.

Redigerat av WiipoD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...