Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Hej jag blev lurad av en kille visste att jag skulle bli hackad men jag gjorde det ändå. Jag böt lösenord med steam recovery hemligt lösen och email. Nu försöker jag logga in och ditt konto "kontonamn" används just nu på en annan dator. Du måste stänga av Steam på din andra dator innan du loggar in här. Den som är inloggad kan inte förstöra något va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 (redigerat) Varför gjorde du det om du visste att du skulle bli "hackad". För övrigt tror jag att han kan få dig VAC-bannad och byta lösenord/recovery email. Skicka ett email till Steam där du har tagit kort på en serial key, på så sätt kan dem reseta lösenordet och email adressen. Redigerat 19 Maj 2010 av BigGroter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Gör som BigGroter sa. Hur fan blev du hackad då? Gav du ut uppgifter om dig som namn, ip etc..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Nej det är lugnt, allt är fixat. ZnK, du vet GeneraleN på esa jb. Idioten skicka hemsida till falsk steamcommunity, jag såg att länken var falsk, iaf han sa att man kan få ett spel gratis där. Då menar han ungefär som portal, jag loggade in, man måste ju göra det för att kunna ladda ner. Då fick de tag på accet, men jag har den nu. Konstiga är att jag visste att jag skulle bli hackad och jag gjorde det ändå. Jag tycker också du borde banna äckel generalen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Portal kan du fixa gratis via Steam;s hemsida till 29 maj (tror jag det var). Kolla i data-forumet... Alltså, GeneraleN och alla dom där *PIP*. Vi får samla ihop ett gäng och ge dom en smäll!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Jag har redan portal :) Ja du jag håller med vi borde slå sönder GeneraleN :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Jag har redan portal :) Ja du jag håller med vi borde slå sönder GeneraleN :P. Han ska dock få en söt permban någon gång jag känner för det. Jaja, Har du fått tillbaka accountet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Ja :P läs mina poster är du snäll :), skrev att allt är fixat och jag har accet nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Goodie, Då får vi inte skriva mer då :/. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg