Dezen Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jag och min tumstock, Gunnar, brukar vara ute och cykla tillsammans, kanske något för dig och Stocke ? Nu i sommar har jag även tänkt att ta med Gunnar till stranden en dag så att han kan få sola och bada :) Är inget större fan av cykling, men en tripp till stranden med Stocke hade nog inte varit så dumt ändå. Tror ganska många brudar hade blivit imponerade av Stockes längd B) Just nu ligger han faktiskt och ser till att min säng är säker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Försök göra ett I. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Om stocke klarar av att skriva 2FJSKFJSKGJES så är han nog.. den bästa tumstocken i världen. Varför inte testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Om stocke klarar av att skriva 2FJSKFJSKGJES så är han nog.. den bästa tumstocken i världen. Varför inte testa? Tror inte stocke har några händer för att kunna skriva ditt visningsnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Om stocke klarar av att skriva 2FJSKFJSKGJES så är han nog.. den bästa tumstocken i världen. Varför inte testa? Stocke är redan den bästa tumstocken i världen. Han tänker inte besmitta sig med ditt avskyvärda användarnamn. Zimens: Stockes naturliga form är |, att få till böjarna på I kräver nog att stocke blir lite modifierad (sågad/slipad) och det känns fel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Såklart jag inte menar så, men kan han forma sig att det står "2FJSKFJSKGJES" då? tror inte det. Han kan nog inte göra så det står dezen heller. Därför är den inte bäst i världen. Gör ett hus med en dörr på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Såklart jag inte menar så, men kan han forma sig att det står "2FJSKFJSKGJES" då? tror inte det. Han kan nog inte göra så det står dezen heller. Därför är den inte bäst i världen. Gör ett hus med en dörr på. Hädare, försvinn från min tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Du kan ju alltid skaffa flickvän till dig och Stocke, då blir nog Stocke och tjejen glad för att han är så lång :) Redigerat 5 Juli 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Jag tänker inte dela kvinna med Stocke, vi må vara vänner, men även vänskapen har sin gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Låt mig göra mig tydligare, skaffa en till dig och en till han :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Du kan ju alltid skaffa flickvän till dig och Stocke, då blir nog Stocke och tjejen glad för att han är så lång :)Vem fan vill ha flis i fittan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kollaps Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Du kan ju alltid skaffa flickvän till dig och Stocke, då blir nog Stocke och tjejen glad för att han är så lång :)Vem fan vill ha flis i fittan? Och vad är omkretsen för en tumstock, ~2 cm? Då spelar längden ingen roll surru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.