Fjeddo Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Hej! Jag letar efter ett gratis men bra och inte så avancerat program som filmar helskärm när man spelar. Man ska kunna filma minst 10min i sträck med det. Finns det något? Tacksam för väldigt snabba svar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 (redigerat) EDIT: Tänkte inte på att du sa när du spelade. Game cam tror jag är gratis. Redigerat 24 Maj 2010 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 (redigerat) gratisversionen av fraps, (eller piratviktens version) Redigerat 24 Maj 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 EDIT: Tänkte inte på att du sa när du spelade. Game cam tror jag är gratis. Ska kolla upp det. gratisversionen av fraps, (eller piratviktens version) Som jag kommer ihåg det så får man bara filma typ 30sec med gratisversionen, stämmer det? Och jag orkar inte ladda ner det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 gratisversionen av fraps, (eller piratviktens version) Som jag kommer ihåg det så får man bara filma typ 30sec med gratisversionen, stämmer det? Och jag orkar inte ladda ner det heller. PIRATVIKEN kan du nog få hela på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 (redigerat) Ska kolla upp Gamecam nu, annars kanske jag väljer det "andra alternativet" xD. Har GameCam nu, det funkar fint! Får ett felmeddelande, vad ska jag göra? :( Redigerat 24 Maj 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 installera en dvix kodek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Har gjort det nu. Men nu fattar jag inte hur jag gör för att spela in... Men det är säkert jag som är trög ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Wegame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Fraps är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Record i console, fraps. Det finns 100 sådanna trådar för fan! Kan ni inte bara läsa andras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Record i console, fraps. Det finns 100 sådanna trådar för fan! Kan ni inte bara läsa andras! Så om han spelar Wow ska han skriva record i console? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.