c3m0t Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 O T = Rolig tråd man hitta här då :))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Haha jadå såklart. De flesta här fattar inte att jag driver med dem. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c3m0t Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Då är jag en av dom som inte förstod :) Men de är lite , överdrivet , att driva sådär isf :) Eftersom du driver i varenda tråd du klagar i då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Varför tror du att EmoNerdChild är utvecklingsstörd (antar att du menar det med "störd")?Det är bara ett impulsivt argument som upprörda personer brukar slänga ut utan att tänka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Då är jag en av dom som inte förstod :) Men de är lite , överdrivet , att driva sådär isf :) Eftersom du driver i varenda tråd du klagar i då? Haha jag driver ju inte i varenda tråd menmen alla har olika åsikter ;) Varför tror du att EmoNerdChild är utvecklingsstörd (antar att du menar det med "störd")?Det är bara ett impulsivt argument som upprörda personer brukar slänga ut utan att tänka. Visst det är delvis sant. Denna gången var jag ej upprörd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Det är bara ett impulsivt argument som upprörda personer brukar slänga ut utan att tänka.Visst det är delvis sant. Denna gången var jag ej upprörd. Skulle du kunna förklara varför du sa så då? Jag anser mig ha ganska bra koll på hur folk tänker men eftersom jag tydligen hade fel nu skulle jag kunna förbättra mig om du förklarar hur du tänkte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Det är bara ett impulsivt argument som upprörda personer brukar slänga ut utan att tänka. Visst det är delvis sant. Denna gången var jag ej upprörd. Skulle du kunna förklara varför du sa så då? Jag anser mig ha ganska bra koll på hur folk tänker men eftersom jag tydligen hade fel nu skulle jag kunna förbättra mig om du förklarar hur du tänkte. Men hallå eller! Han driver ju såklart bara med dig, det borde du ju ha fattat! Så fort han gör/säger något fel/dumt så driver han ju bara är inte det uppenbart? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Jo så kan det ha varit, borde ha tänkt på det. Men om han inte skulle driva tror jag det jag skrev skulle stämma bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Visst är det tur att "Men jag driver ju bara med er!" finns som undanflykt? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Läste inte hans inlägg om det innan jag postade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Denna tråd kommer låsas snart för era gulliga inlägg ;) OnT: Är la inget att störa sig på. lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 En person som använder sig av fler än ett utropstecken har ingen rätt att klaga på andras sätt att skriva. Exakt!!! Anyway, Facemeat, din grammatik är åt skogen. Så du vet. Hållkäft båda två. Detta är för fan ett forum som man ska ta upp såna saker i. Gå förhelvete inte offtopic då för fan. Käft själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg