Hoppa till innehåll

Står Fel I Söksaken


Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Då är jag en av dom som inte förstod :)

 

Men de är lite , överdrivet , att driva sådär isf :) Eftersom du driver i varenda tråd du klagar i då?

Haha jag driver ju inte i varenda tråd menmen alla har olika åsikter ;)

 

Varför tror du att EmoNerdChild är utvecklingsstörd (antar att du menar det med "störd")?

Det är bara ett impulsivt argument som upprörda personer brukar slänga ut utan att tänka.

 

Visst det är delvis sant. Denna gången var jag ej upprörd.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara ett impulsivt argument som upprörda personer brukar slänga ut utan att tänka.

Visst det är delvis sant. Denna gången var jag ej upprörd.

 

Skulle du kunna förklara varför du sa så då? Jag anser mig ha ganska bra koll på hur folk tänker men eftersom jag tydligen hade fel nu skulle jag kunna förbättra mig om du förklarar hur du tänkte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara ett impulsivt argument som upprörda personer brukar slänga ut utan att tänka.

Visst det är delvis sant. Denna gången var jag ej upprörd.

 

Skulle du kunna förklara varför du sa så då? Jag anser mig ha ganska bra koll på hur folk tänker men eftersom jag tydligen hade fel nu skulle jag kunna förbättra mig om du förklarar hur du tänkte.

 

Men hallå eller! Han driver ju såklart bara med dig, det borde du ju ha fattat! Så fort han gör/säger något fel/dumt så driver han ju bara är inte det uppenbart?

 

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En person som använder sig av fler än ett utropstecken har ingen rätt att klaga på andras sätt att skriva.

Exakt!!!

 

Anyway, Facemeat, din grammatik är åt skogen. Så du vet.

 

Hållkäft båda två.

Detta är för fan ett forum som man ska ta upp såna saker i. Gå förhelvete inte offtopic då för fan.

 

Käft själv?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...