WASD Skrivet 29 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Få den online igen.Gör det imorgon om jag har tid. Fast då får du se till att inte börja bråka med folk (tror det var du som gjord det igår). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Få den online igen.Gör det imorgon om jag har tid. Fast då får du se till att inte börja bråka med folk (tror det var du som gjord det igår). Vad hette användaren då? Jag sa kanske en eller två ord sen var jag tvungen att dra, och jag tror inte att jag sa något illa om någon. Jag pallar inte ställa till bråk så -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Jag tror det var "Blöh" men är inte säker, kanske inte ens var du. Hursomhelst är det lugnt så länge du inte orsakar bråk i framtiden :) Vilken användare var du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 (redigerat) Jag tror det var "Blöh" men är inte säker, kanske inte ens var du. Hursomhelst är det lugnt så länge du inte orsakar bråk i framtiden :) Vilken användare var du? Nej det var inte jag som var Blöh iaf :) Jag var Snusen i chatten igår. Tror ni kom på mig, Prophet gjorde det iaf. Redigerat 29 Maj 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) Servern är online nu! (servern inte uppe längre.) Redigerat 30 Maj 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) Server offline står det ju bara :( Edit: Funkade när jag startade om chatten. :/ Redigerat 30 Maj 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) Den är uppe och det är folk inne nu, kanske har något med din brandvägg att göra? port 9987 kör jag på (samma som teamspeak). Redigerat 30 Maj 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Fräckt gör en användare nu. I am !!!Nacke!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 WASD, du borde skapa en tråd om när din chat är öppen eller stängd i Imba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Servern är nu uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 bra bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Jag måste nog ta och godkänna detta påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.