loopen Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Läser du någon manga? Själv läser jag fullmetal alchemist B) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkone Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Läser du någon manga? Själv läser jag fullmetal alchemist B) . nja läser inte sånt längre men jag brukade läsa ett gäng love hina-böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Läste lite förut, har typ 50 nummer av shonen jump/manga mania i hyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Har alla Shonen jump nummer utom nr1 2007(tror jag det var), Alla dragon ball böcker utom nr 11 P: Sen läser jag ibland lite random på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Har alla Shonen jump nummer utom nr1 2007(tror jag det var),Den har jag aaehaeoea :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Läser One Piece, har alla som finns just nu. Har varvat Dragon Ball tre gånger. Har några DeathNote böcker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) Har läst en massa manga som är färdig nu, men Naruto, Bleach och D. Gray Man håller i sig än. Redigerat 6 Juni 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Läser väl naruto och one piece när kapitlen kommer ut. D. Gray-Man var grym anime, men mangan håller sig inte tycker jag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Har Dragonball 1-20 samt One Piece 1-15 inne på toan, läser dem vid varje toabesök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Haha :P Läser lite Pocket Monster Special då och då. Det är original "storyn" till pokémon spelen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Gillar inte manga ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Läser väl naruto och one piece när kapitlen kommer ut. D. Gray-Man var grym anime, men mangan håller sig inte tycker jag =P DGM-animen är bra, men så jävla späckad med fillers. Visst är de ofta bra och karaktärsutvecklande fillers, men ändå. Mangan äger sönder för tillfället, även om det ibland, speciellt i senaste kapitlet, blir jävligt rörigt bland alla paneler. Och Alma ser ut som nån jävla Kingdom Hearts-reject. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.