incognito Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) Alla här har väl sett bilderna där amerikanarna torterar Irakiska fångar? Dom vidriga, äckliga, snuskiga bilderna? Jag fattar inte att nån människa gör så.. Fy f*n, hade jag varit släkt med den där tjejen som poserar på flera bilder så hade jag spytt på henne. Och George Bush eller CIA verkar knappt bry sig.. Inte Tony Blair heller.. Är det de USA kallar demokrati? Folkvälde? Bullshit. Det är f*n på gränsen till diktatur. Bush bara snackar på i sina jädra skitsnack-tal medans amerikanska soldater torterar Irakiska och Iraniska människor dom har fångat på gatan. Jag hoppas att John Kerry snart blir president i USA så att det blir lite ordning på landet. Om han inte blir president så hoppas jag på amerikansk revolution. Fy f*n asså. Kalla detta spam om ni vill, jag sticker härifrån ändå. PS. Det ska vara "Tortyren" inte "Torturen" .DS Redigerat 10 Maj 2004 av K3nG4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 hatar djur plågning var sticker du om man kallar det spam!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Jag har sett dom... De är vidriga!! :angry: De står o pissar på fångarna o allt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Såg det på Tv,Fy F@n asså. bytte kanal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 rena tortyren och ingen gjorde ngt! :angry: vidrigt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Såg en bild i metro, f*n alltså, otkar inte, och vill inte censuera a:et i f*n nu... Fattar inte, hur kan man för in i h*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 -håller med alla ovanstående +10x värre- :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Jag är med Dig Knux!¨ *Klapp,Klapp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 *STORT klapp* J*vla gubbe som tror han gör rätt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Klapp, klapp,...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Spamma inte sönder ämnet! Jag vill ha diskussion kring det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Ingen kan vara lika förbannad som jag!! (tror jag) Eftersom jag hör till Irak egentligen! ARGH!!! :angry: Alla vi som hatar Bushen klappar nu! hatar??Det är flera gånger för milt för vad han är! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.