Gäst max99 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag vill ha hans huvud på motor vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 våld leder ingenstans vilket har bevisats med irak kriget dom f*n bråkar ju fortfarande eller israel palestina hur länge har dom krigat typ 50 år och dom har inte kommit nånvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 man kan inte bara säga: nä nu vill inte jag kriga längre! det går inte skadan e redan skedd ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jag är född i Irak. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 :unsure: Jag mår illa efter att ha läst allt ni skrivit.... usch och fy! Själv tycker jag att, om nu irakierna bombat två bygnader, har inte USA rätt till att bomba två byggnader som är lika mycket värda då? Flygplan eller ej spelar nog inte så stor roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 :unsure: Jag mår illa efter att ha läst allt ni skrivit.... usch och fy! Själv tycker jag att, om nu irakierna bombat två bygnader, har inte USA rätt till att bomba två byggnader som är lika mycket värda då? Flygplan eller ej spelar nog inte så stor roll... nu är du helt ute och cyklar.. du blandar ihop två saker...Det var inte Irak som krashade WTC, det var Al Quaida (som har sitt tillhåll i afganistan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag tycker bara att Bush är Usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) jag kommer från Irak hatar den där jäveln bush han kallar på sina soldater så dem mördar alla andra Grrrrrrrrrr hatar Bush jäveln Jäveln kollar hela tiden på nyheter hur det går varje gång när jag ser han på tv så har jag lust och riva sönder han.vad hade han för mening men att attackera dem som Hyllian sa jag börjar också gråta.en i min släkt blev skjuten :( .Bush ska döööööö Dööööööööö Bush bästämde sig för att hitta saddam men sen Så går han och torterar alla andra Människor att .och att Israil är också samma sak dem ger sig på Phalestinerna stackarna alt är lika dant Israil och USA är lika dana.stäler till Krig Hela tiden j*vla rasisterna. Redigerat 22 Augusti 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 han e som sagt sjuk ock jag vill att ha n förlorar valet!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 det är ju rätt åt dem! såg ni inte vad Irakierna gjorde med Usas soldaterrs kroppar?? hängde dom effter en bil och så!! Pm a mej om du vill nååty du det där är terrorister det är inte dem dära oskyldiga varje dag kanske 15 personer dör.samma sak med phalestin det har krigat jätte länge nu vill Amerika ta över irak dem sätter tillomed upp deras flagga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Ni ynglingar vet inte vad ni snackar om! Ingen förtjänar att dö. Även om Bush är en jädra idiot och terroristerna är hjärntvättade j*vlar. Så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.