Gäst Inloggad Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) Ny tråd, nytt försök. Gå inte Off Topic denna gång och spamma inte. Så rubriken lyder: Är du kär? Och isåfall i vem? Jag är inte kär ännu. Du? Redigerat 6 Juni 2010 av Inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 <-- Jap jag är kär i hon haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Misslyckat redan efter tredje inlägget. Bra jobbat! OnT: Ja, jag är tämligen förälskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) Jag är tämligen förälskad. Redigerat 6 Juni 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag är ihop med Moa fortfarande :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Ja jag är kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag är kär i den snyggaste, trevligaste tjejen i världen... men som vanligt får man inga tjejer om man heter Namn Efternamn.har frågat på henne men hon gillar inte mig. hon ska börja 6'an och jag 5'an :(:( varför har jag otur!!!!!!! P.s hon gillar mig bara som kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 i den där carolina. eh. flickvännen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Jag är ihop med Moa fortfarande :wub:Frågan var om du var kär i någon inte om du är ihop med någon. Svar nej, jag är inte kär i någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Frågan var om du var kär i någon inte om du är ihop med någon. Svar nej, jag är inte kär i någon. Brukar man vara kär när man är tillsammans? Svar: Yes, sire!Skriv inte sånt, det drar upp det jävla bråket igen -.-' OnT: Japp jag är kär.. Men vi går skilda vägar nu till gymnasiet, och vi brukar inte snacka så mycket, så jag kommer nog glömma bort henne... Annars är jag kär i min avatar :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Lite små kär i en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.