PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 (redigerat) men hon såg jätte snäll ut och det såg även ut som om hon hade en fin personlighet. :wub:Ytligt förälskad och egna uppfattningar om personens personlighet. ;)Nej men synd att du förmodligen aldrig kommer träffa henne? :/ Om man bara lurkar lite. Världen är liten ! Redigerat 30 Juli 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 men hon såg jätte snäll ut och det såg även ut som om hon hade en fin personlighet. :wub: Ytligt förälskad och egna uppfattningar om personens personlighet. ;) Nej men synd att du förmodligen aldrig kommer träffa henne? :/ Om man bara lurkar lite. Världen är liten ! Om han inte pratade med henne så lär han inte veta vad hon heter eller vart hon bor. I dessa fall är världen ganska stor! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Kär? Nej fan, det går åt helvete ändå bara, doppa och sedan vidare! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 men hon såg jätte snäll ut och det såg även ut som om hon hade en fin personlighet. :wub: Ytligt förälskad och egna uppfattningar om personens personlighet. ;) Nej men synd att du förmodligen aldrig kommer träffa henne? :/ Om man bara lurkar lite. Världen är liten ! Om han inte pratade med henne så lär han inte veta vad hon heter eller vart hon bor. I dessa fall är världen ganska stor! :/ Värden är liten lilla du. Finns en ypperst liten chans att mötas någonstans i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Ja, det är jag. Men jag tänker inte säga vem. Då kan du söka upp den personen och döda han/hon. Så du är bisexuell? xD Skojade bara. Även om du nu skulle vara det(eller homo) så skulle jag tycka likadant. Det är kärleken som räknas, inte könet. Jag har respekt för dig. :) OnT: Nej, det är jag inte. Jag vill inte och jag tycker inte att man borde "jaga" efter kärleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Vet inte, kanske. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Ja, det är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag är småkär i en kille som är ett år yngre än jag så himla söt (Giggling mah head off) ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Nej, har min egna tro. Kärlek är en synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BerryChan Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 jao, lite smått :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Är jävligt kär i min flickvän, ja. Som sig bör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Sedan någon/några månader tillbaka är jag kär i den underbaraste tjejen i värden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.