addeB Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Varje gång man lvlar alts så möter man på ca 3st sånna där 10 åringar varje dag =OMan möter minns lika många om dagen i 80 med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 jag skrev bara var jag tror käfta emot är när man är helt säker och inte äns lysnar på vad dom andra säger Vilket du inte gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 gör jag vist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) LOL EDIT: var bara tvungen xD EDIT2: Dra runescape, det är lite kul och gratis så kan du slippa bli utskrattad här =( Redigerat 8 Juni 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 jag har spelat runescape och du kan inte säga åt mig att dra det är min tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Sa jag aldrig <3 sa att du skulle köra/dra runescape (fail av mig skulle inte sagt dra). Men om du fortfarande vill vara här för att göra just det här så ok lol. jag skrev bara var jag tror käfta emot är när man är helt säker och inte äns lysnar på vad dom andra säger Vilket du inte gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 aså bara för att man säger vad man tror så måste man käfta emot det är allas uppfatning här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) Att "käfta" emot ändrar form när man börjar argumentera för sin sak, lägger fram bevis+källor osv. Redigerat 8 Juni 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) jag har ju inte sagt att ni har fel precis Redigerat 8 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Men vad argumentrar du för då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Att han tror att det skulle vara fler som spelar WoW om det var gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 ja jag menar om det skulle vara gratis och dom ändå hade lyckas fått det så bra som det är nu nu säger jag inte att det är möjligt att det skulle gå bara ett exembel hoppas ni förstår nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg