zitroz Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 jag skrev bara var jag tror käfta emot är när man är helt säker och inte äns lysnar på vad dom andra sägerKäfta emot gör man när man säger emot/mot argumenterar. Det har inget med att inte lyssna att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Men, så du gjorde alltså en tråd här om en sak som du tycker skulle vara bra men omöjlig att fixa? Wow skulle bara bli dåligare om det var gratis, av många andledningar tycker det är konstigt att så många hackar på att det kostar 110 kr/månan för att spelet ska bli bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Om nu inte vår käre OP trollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Jag börjar misstänka det också xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) Men, så du gjorde alltså en tråd här om en sak som du tycker skulle vara bra men omöjlig att fixa? Wow skulle bara bli dåligare om det var gratis, av många andledningar tycker det är konstigt att så många hackar på att det kostar 110 kr/månan för att spelet ska bli bättre.nej jag gjorte den för jag ville bli mer säker på att det jag hörde var sant men det värkar inte så Redigerat 8 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 En mer "organiserad" trollare iaf... Själv tycker jag att WoW är överskattat, jag stör mig ytterst när min kompis bara snackar om det hela tiden.... Jag kommer dock inte på något spel som skulle kunna konkurrera ut Blizzards egna WoW i dagens läge. MEN, orka spela RPG och dylikt bullshit, FPS är vad alla borde spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 En mer "organiserad" trollare iaf... Själv tycker jag att WoW är överskattat, jag stör mig ytterst när min kompis bara snackar om det hela tiden.... Jag kommer dock inte på något spel som skulle kunna konkurrera ut Blizzards egna WoW i dagens läge. MEN, orka spela RPG och dylikt bullshit, FPS är vad alla borde spela. Låt oss säga att du och en kompis har samma spel och ni snackar om det, är inte det samma sak som att folk som spelar wow pratar om det då ? OP är trollare(:lol:) eller bara en p10 Tror WoW har ungefär 11 Miljoner spelare atm, tror inte att något random spel kan komma in och sno alla spelare sådär :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Knappast 11 miljoner aktiva spelare. 11 miljoner skapade konton, aktiva/frusna. Redigerat 9 Juni 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 En mer "organiserad" trollare iaf... Själv tycker jag att WoW är överskattat, jag stör mig ytterst när min kompis bara snackar om det hela tiden.... Jag kommer dock inte på något spel som skulle kunna konkurrera ut Blizzards egna WoW i dagens läge. MEN, orka spela RPG och dylikt bullshit, FPS är vad alla borde spela. FPS håller på att förstöra spelbranschen, så gtfo, jävla imbazist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 vad menar ni med op Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Original poster, alltså du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 vad är det med mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg