Hoppa till innehåll

Har Hört Att Det Har Kommit Ett Nyt Spel Som Håller På Att Bli Bättre Än Wow

Kira1

Rekommendera inlägg

jag skrev bara var jag tror käfta emot är när man är helt säker och inte äns lysnar på vad dom andra säger

Käfta emot gör man när man säger emot/mot argumenterar. Det har inget med att inte lyssna att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 119
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men, så du gjorde alltså en tråd här om en sak som du tycker skulle vara bra men omöjlig att fixa? Wow skulle bara bli dåligare om det var gratis, av många andledningar tycker det är konstigt att så många hackar på att det kostar 110 kr/månan för att spelet ska bli bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men, så du gjorde alltså en tråd här om en sak som du tycker skulle vara bra men omöjlig att fixa? Wow skulle bara bli dåligare om det var gratis, av många andledningar tycker det är konstigt att så många hackar på att det kostar 110 kr/månan för att spelet ska bli bättre.

nej jag gjorte den för jag ville bli mer säker på att det jag hörde var sant men det värkar inte så Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En mer "organiserad" trollare iaf...

Själv tycker jag att WoW är överskattat, jag stör mig ytterst när min kompis bara snackar om det hela tiden....

Jag kommer dock inte på något spel som skulle kunna konkurrera ut Blizzards egna WoW i dagens läge.

MEN, orka spela RPG och dylikt bullshit, FPS är vad alla borde spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag att WoW är överskattat, jag stör mig ytterst när min kompis bara snackar om det hela tiden....

Jag kommer dock inte på något spel som skulle kunna konkurrera ut Blizzards egna WoW i dagens läge.

Låt oss säga att du och en kompis har samma spel och ni snackar om det, är inte det samma sak som att folk som spelar wow pratar om det då ?

OP är trollare(:lol:) eller bara en p10

Tror WoW har ungefär 11 Miljoner spelare atm, tror inte att något random spel kan komma in och sno alla spelare sådär :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FPS håller på att förstöra spelbranschen, så gtfo, jävla imbazist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...