Sawny Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Utmaning: Försöka sig på highe score? Hur lång tid det tog Sätt en tid grej som körs i bakgrunden. Kolla in time ngt bör finnas. Som kör hela tiden. Sedan vid mål slutar den och så kommer det highe scoore. Fast då måste du ha en databas alla scoore sparas i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Gör såhär: Kolla om plattan är under playern. Om den är det så kollar du vilket håll plattan åker mot. Och då fixar du så att gubben också flyttar sig. Det borde funka! Du menar så att den följer efter?Kan kanske fungera.. får se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 När man skall gå till höger för att överleva står det "LEFT" på "väggen". Är det 1. En miss? 2. Ett trick? 3. Eftersom det är vänster för gubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) När man skall gå till höger för att överleva står det "LEFT" på "väggen". Är det 1. En miss? 2. Ett trick? 3. Eftersom det är vänster för gubben? Äntligen någon som noterade det :DDet är midfuck/vänster för gubben :P Från början var det faktiskt miss men jag sket i att ändra för att jag tycker om att lura folk HEHEHEHIEHIEHIHEIHI HIHIHIHI BUS ;) Redigerat 24 Juni 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 När man skall gå till höger för att överleva står det "LEFT" på "väggen". Är det 1. En miss? 2. Ett trick? 3. Eftersom det är vänster för gubben? Äntligen någon som noterade det :DDet är midfuck/vänster för gubben :P Från början var det faktiskt miss men jag sket i att ändra för att jag tycker om att lura folk HEHEHEHIEHIEHIHEIHI HIHIHIHI BUS ;) Jag märkte det direkt, men antog att det var ett trick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Riktigt Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Left är perfekt :) Testade flera gånger åt höger och vänster tills jag testade att hoppa å stå kvar på den dära grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Lär mig zitroz :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) Är en bana som jag inte förstår hur man klarar :/ 10onde banan. Helt jävla omöjlig. Hur satan ska man kunna hoppa upp på en sak som rör sig så fort men och sen så kan man inte ens följa med utan man måste hålla i. Det hinner man inte. Sen så kommer 2 andra som drar ner en. Omöjligt. Redigerat 28 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Åh, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Finns det någon tutorial på det hära ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Jag använde mig av denna tutorial till att börja med. http://www.newgrounds.com/portal/view/455972 Sen tittade jag på lite olika youtube tutorials, finns även ett par bra på newgrounds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.