Intense Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Okej. Banan efter LEFT är ju bara irriterande. Och gissar att det är sista banan? Efter som man bara dör efter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Kom till en bana, klarade den sen kom ja tillbaks till LEFT bananDet är för att jag inte kommit längre på spelet än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 (redigerat) Projektspelet som jag jobbat på då. Är inte helt färdigt och vi hade en i gruppen som skulle fixa ljud men han "försvann" typ :/ Instruktioner: Spring med piltangenterna(höger och vänster) Hoppa med upp Slå med S (OBS. Du måste stå still och hålla ner S för att slå, släpper du så avbryts slaget) Redigerat 1 April 2011 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Det var väldigt bra gjort, förutom att det blev ganska långtråkigt efter ett tag. Är det du som har ActionScriptat allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Du borde byta ansikte på ditt första spel till den här. Hur som helst, vet du några bra tutorials för att lära sig göra plattformsspel Flash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Det var väldigt bra gjort, förutom att det blev ganska långtråkigt efter ett tag. Är det du som har ActionScriptat allting?Yes, jag har gjort all kodning i det :)Vi tänkte ha med bossar i spelet men han inte fixa in dem. Kommer möjligtvis i framtiden om jag hittar på ett finligt sätt att få dem att fungera på. :) Du borde byta ansikte på ditt första spel till den här. Hur som helst, vet du några bra tutorials för att lära sig göra plattformsspel Flash? Jag har inte hittat så många bra på youtube men det finns den här serien med tutorials där: http://www.youtube.com/watch?v=BCPwTIsSVSw...nel_video_title Sen finns det en del på newgrounds här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.