Gäst SaintsRow2 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Japp vilken eller vilka attraktioner harn i åktoch vilka är era favoriter?? mina är Flumride Colerado Bergbanan Gasten och Jukebox :D :cool: Va på liseberg igår :D Redigerat 9 Juni 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Farfars bilar. Naff sädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Flumride<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Har inte varit på Liseberg och åkt på ca 3-4 år men är man där är det en tradition och åka Flumride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Har inte vart där sen jag var typ 5 - 7 år, så jag minns inget från det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Top Spin, eller vad den nu hette. Men den finns ju inte längre :( Redigerat 9 Juni 2010 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Vilken var det som gick sönder då(Skiten föll till marken eller hur det var)? Redigerat 9 Juni 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Aldrig varit på Liseberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Frittfall, heter något udda så jag kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Vilken var det som gick sönder då(Skiten föll till marken eller hur det var)?Min kompis åkte 10 minuter före skiten krascha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 ja tyker den atraktionen meds tocken är roligast den flumride eler vad den heter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Vilken var det som gick sönder då(Skiten föll till marken eller hur det var)?Höjdskräcken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.