Diminished Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Gamla goa' Flumride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ehehe, jag är inte mycket för karuseller... Jag har bara varit på Liseberg en gång och det var för minst 3 år sedan... Minns bara att jag åkte Jukebox då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 trailern var lite överdriven, men det kommer ändå innebära att man får upp en fart på 177 km/h och åkturen tar nästan 5s till skillnad från dagens 3.5s. både åktiden och hastigheten är ungefär 40% mer. OnTopic: Ponnykarusellen, för den är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 + Att det är festligt med ponnysar i kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Upp Swinget eller hur den nu stavas och Balder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Var flera år sedan jag var där så jag kommer knappt ihåg vad det finns för karuseller. Ska dit imorgon på klassresa dock, så man får väll se om det finns något spännande. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ärligt, ingen har nämnt Kanonen? Nåja, Kanonen och Balder är awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Har aldrig varit på Liseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Flumride, bergbanan och jukebox. Balder är kul också, men det är alltid en sådan jävla kö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Aäeemen jag säger nog Flumride och Colorado^^ Jag och mina kusiner hamnade i en båt med typ 14-18 åringar, så kom det en grupp bakom oss som började spotta mot oss, så vi hade världens krig... Fett kul var det. Det var alltså Colorado. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Balder och Kanonen är jävligt roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Balder och Flumeride lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.