Hoppa till innehåll

Vilket Operativsystem Har Du?


kattus

Öperåtivsöstäm.  

86 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

 

Men vem fan har valt Googles os då???

Det märks att jag har valt fel forum... <_<

 

de kanske menar anroid

 

Jag kommer inte ihåg vad det heter, men det finns ett operativsystem som är tänkt att skäppas med bärbara datorer med sämre prestanda. Det ska dessutom vara enkelt att komma åt Googles webbaserade applikationer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har inte hittat nått spel än som inte funkar för mig på windows 7.

Det är ju främst äldre spel som är gjorda för windows 2000 och äldre. Har du provat några sånna?

 

 

När nästa windows kommer och folk har bytt till det kommer ni säger säga att windows 7 suger <_<

 

Du vet att folk hatade 2000 och Millenium, sedan när XP klev fram blev folk nöjda. Folk blev missnöjda redan från början men med Windows 7 blev folk nöjda med den redan på betan. Det visar faktiskt att Windows 7 är den starkaste sidan av flaggskeppet. Visst, XP lyfte Microsoft högt. men Windows 7 är ännu snabbare och stödjer massa nya grafikinställningar på nya spel osv.

 

Windows 7 Ultimate 64bit Engelsk version

 

Jag har kört engelskt med dem flesta operativsystemen då det är lättare att felsöka problem.

Redigerat av Ryssfemma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

XP E BÄST, INGEN PROTEST! :lol:

Ja ja, alla tycker olika och när jag skulle köpa min gamer dator så frågade jag "Kommer den med Vista?" Och han svarade "Ja.".

"Kan jag få XP istället för Vista för jag tycket att den segar ned darorn skit mycket.", SAMMA SVAR IGEN "OK" sa han!

 

 

 

OCH XP 4 ME !!!

OCH XP 4 HE !!!

OCH XP 4 YOU !!!

OCH XP 4 THEY !!!

OCH XP 4 US!!!

OCH XP 4 EVRYONE !!!

Redigerat av jakuln
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

XP E BÄST, INGEN PROTEST! :lol:

Ja ja, alla tycker olika och när jag skulle köpa min gamer dator så frågade jag "Kommer den med Vista?" Och han svarade "Ja.".

"Kan jag få XP istället för Vista för jag tycket att den segar ned darorn skit mycket.", SAMMA SVAR IGEN "OK" sa han!

 

 

 

OCH XP 4 ME !!!

OCH XP 4 HE !!!

OCH XP 4 YOU !!!

OCH XP 4 THEY !!!

OCH XP 4 US!!!

OCH XP 4 EVRYONE !!!

Är'u bög i XP eller? Vista segade ner på sin tid men nu gör det inte det..... Jag har själv Vista Ultimate 32Bitars och det är GRYMT mycket snabbare än KexP. Men ändå ska byta till mitt

nedladdade

Windows 7 Ultimate 32Bit Black Edition.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

 

Men vem fan har valt Googles os då???

Det märks att jag har valt fel forum... <_<

de kanske menar anroid

 

Jag kommer inte ihåg vad det heter, men det finns ett operativsystem som är tänkt att skäppas med bärbara datorer med sämre prestanda. Det ska dessutom vara enkelt att komma åt Googles webbaserade applikationer.

 

Chrome OS?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har Windows XP

Är'u bög i XP eller? Vista segade ner på sin tid men nu gör det inte det..... Jag har själv Vista Ultimate 32Bitars och det är GRYMT mycket snabbare än KexP. Men ändå ska byta till mitt nedladdade Windows 7 Ultimate 32Bit Black Edition.

 

Håller med. Mitt Vista 32-bit fungerade perfekt.

Mycket snabbare. Om inte Win 7 hade kommigt hade jag haft kvar Vista.

Vista är najs och XP får mig att tänka på hemska saker... :angry:

 

EDiT: Fixade XP freakets inlägg så det blir enklare att förstå.

Redigerat av XxMENLOLxX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...